¤Ida's oppdrag bikini sommeren 2009

84,7....84,7...er det mulig??? nesten 5 kilo ned på så kort tid!!!! hadde jeg ALDRI trodd var mulig på meg selv!!!!! fy faaaaan!!!!! hehe...tro om dette blir en god dag[8D]
 
Sååå utrolig deilig da, ¤Ida[:D][:D][:D] Du har vært kjempeflink som har kommet så sykt godt igang!!! Men det spørs vel om du kan forvente like rask nedgang hele tiden[;)]
 
Men nyt minus 5kg[:D][:D][:D] Det har du fortjent[:D]
 
Oi, du har vært kjempeflink!! Håper på like gode resultater som deg. Deilig med en god start, det gjør godt for motivasjonen![:)]
 
ORIGINAL: Starlight

Sååå utrolig deilig da, ¤Ida[:D][:D][:D] Du har vært kjempeflink som har kommet så sykt godt igang!!! Men det spørs vel om du kan forvente like rask nedgang hele tiden[;)]

Men nyt minus 5kg[:D][:D][:D] Det har du fortjent[:D]

 
nej, kommer nok til å stoppe nå allerede på grunn av det gikk ned så fort, hvis jeg ikke går opp pga muskla etter treninga[&:] men det går nok ned igjenn til slutt[:D]
 
da har jeg hatt min "sommerferie" å slankinga har ikke akkurat vært prioritert...har ikke trent siden torsdag og nå er det onsdag[&:] nesten ei uke[&o] men skal på fh i dag å trene til jeg kjenner blodsmaken i munnen...kostholdet har vært så om så, ikke SÅ ille som det har vert men ikke like godt som det burde være...men er bare å hoppe i det igjenn...får noen piller snart som jeg skal være med å teste...så håper di gjør susen[8D] hehe...må vær elov å jukse litt[;)]
 
vært å træna i 1,5 time alene i dag, koste meg skikkeli men trena skikkeli og, svetten rant som bare det[:D]
kosa meg i badstua etterpå...skikkeli digg[:D]
 
var å spilla squas med sambo i går i en time...søkkanes kor arti vi hadde det, var vell omtrent like god trening i all lattern som i squasjen[:D] vi ble vertfall enige om at dette måtte vi gjøre oftere, kansje vi får det skikkeli til til slutt også[8D] skal gå tur i morgen på dagen, håper det blir godt vær da[8D] men tur skal det alltids bli...men er litt skummelt, er noen stoooore rein i området her med noen enorme gevir[&:] men tror ikke di angriper[8|] så nu en gutt i dag som løp forbi dem når dem sto i grøfta å åt gress[8D]
 
begynner med shake i mårra...vet ikke om jeg skal ta til alle måltider eller om jeg skal ha et måltid, i så fall så må det bli frokost[8|] tror jeg gjør det sånn...skal gå på den frem til bursdagen min hvis jeg klarer, men skal ete frukt i tillieg da...klarer ikke en dag uten noe å tygge på...så blir frokost, shake og frukt...
er jo ikke 2 uker en gang...DET må jeg klare...[8|][:D] skulle ønske det var flere her inne som kunne hjulpet å heiet meg frem...men skal nok klare det...er bare å være bestemt å se meg selv i speilet[:'(]
 
er på shake 2...smaker jo ikke så ille[:)] er bare spent på om jeg klarer å holde meg til bare shake frem til 1 august[8|] krysser fingrene på at svigers ikke kommer til da[8D]
 
første dag på shake å frukt i dag:) gådd kjempe bra:)
men er vell kveldene som er verst da[&:] 
var å træna i dag, tror aldri jeg har svetta så mye[&:][;)] men deilig var det[:D]
 
dag 2 på shake og frukt[:D]
går jo bedre en forventa...er tungt når jeg var i byen...lukta jo sååå mye godt...mye fristelser...men jeg klarte det.. og når vi var på butikken...eneste som var usunt i vogna vår nugattien til sambo[:)]
ellers bare ekstra lett melk til shaken, frukt og barnemat[:D]
men smakte en gang på shaken til sambo som er sånn for å gå litt opp i vekt, den var jo driiiit god, litt søt smak...men koffør må ALLE shaker som skal ha oss ned i vekt smake vondere[8|] jaja den går ned[:D]
 
Så flink du er, Ida, som står på!!! Du klarer deg frem til 1.august vet du, det går jo kjempefort. Bare en pitteliten uke[;)] 
 
da va dag 2 unna gjort[:)] begynner å kjenne lysten på mat...kjenner mat lukt hele tiden[8D]
nekter å lage mat til sambo nå, er redd det er det som skal til for å ødelegge for meg... så stakkarsen har ikke fått middag i dag å i går spiste han grandis[8D] gruer meg til helga...vi bruker alltid å spise noe godt i helgene, å ikke minst grøt[&:] men jeg SKAL klare det...
sambo har spurt om jeg vil dra på spa på bursdagen min, selfølgeli har jeg kjempe lyst...men jeg må gå i bikini[&o] men som han sier så er det jo han som er sammen med meg å han synes jeg er fin... så må vell klare det...har ikke trent i dag, men i morgen er det trene dag...så får bare slå skikkeli til da[:)]
 
ORIGINAL: Starlight

Så flink du er, Ida, som står på!!! Du klarer deg frem til 1.august vet du, det går jo kjempefort. Bare en pitteliten uke[;)] 

 
tusen takk for "heiinga"[:D]
 
 
uff, blir alene nå hele uka frem til bursdagen min...så får ikke dratt på friskhuset siden barnepassen har ferie frem til 3 august[:'(] blir mye trilleturer da, men jeg føler ikke at jeg får samme trøkket da liksom[8D]
men men , en uke må vell gå bra vell[8|]
 
nok en ENORM sprekk[:'(][:'(] HATER MEG SELV BIG TIME!!!
men igjenn fra i morgen av, så er det påann igjenn...barneparkeringa på friskhuset er åpna igjenn, så er ikke såååå avhengi av sambo lengre...så begynner jeg å jobbe igjenn 28 august, så da blir det litt mer aktivitet i di bleikfeite lårene mine[8D] gleder meg til å komme i gang med livet...må nokk benytte meg litt av solariumskortet mitt og, få litt farge på denne kroppen[;)]
bassenget til FH åpner igenn og til neste uka, så da blir det svømming hver onsdag (unntak når jeg har mensen) så komm igjenn å hold motivasjonen min oppe jenter, jeg er fullstendi avhengi av dokker!!!
 
fra mandag av SKAL jeg bli flink igjenn!!!!!
veier meg i morgen[&o][&:] men men...er bare å ta meg selv i nakken...
 
da har eg fått vært på friskhuset igjenn i går[:)]
deilig å kjenne å være sliten igjenn...
hadde håper på å kunne dra i dag og...men går ikke siden sambo skal i møter i hele dag...
spiste en sjokkis for å "feire" at jeg besto teorien i går[8D] men ellers så var jeg ganske så sunn[;)]
 
Syns du er kjempeflink jeg[:D][:D][:D] Stå på videre, dette går veien vettu.
 
Woooeeeyy!!! Imponerende måleresultater jente!!

Stå på!![:)]
 
Back
Topp