%¤"&&"#&"¤%"&%#

papayamammaen

Forumet er livet
Hun BEIT meg!!

Første gangen papayababyen virkelig beit meg i puppen! Mæææn, håper det var et engangstilfelle! [&o][:D]

Ja, det var det det var! [:@]
Og så så snikende da, det finnes ikke noe mere yndig enn en unge som blir amma, og så BAM, så BITER hun! haha, slampen min [:D]

Takk for tips! Håper som sagt det ikke vedvarer, men om det gjør, så blir det pressing [;)][:D]

Vi ammer forresten også nesten bare morra og kveld, men i dag vil hun ikke ha noe mat, så da blir det puppings på senga for å få henne til å sove. Tror nok at solreven har tatt ungen min i dag ja [:D]

Æsj, nå gjorde hun det igjen - og igjen og igjen og igjen! [&:]
Og når jeg roper AU, så ser hun uskyldig opp på meg, hehe!

Og den puppepressinga funka ikke, Skrållan [&o]

ORIGINAL: Skrållan

Satan, for en utspekulert unge!! [&o][&o]

du må forresten presse henne skikkelig inni puppen altså, jeg pressa Ida så langt inn at hun nesten forsvant inni all puppen, og vifta med hendene for å komme seg løs. Om det ikke funker, så har jeg egentlig ikke noe annet tips til deg... [&o]

Lett for deg å si som har så mye pupp! [;)][:D][:D]

Nei, vi får se hvor dette bærer, satser på at det er en fase [8D][:D] (vennligst ikke ødelegg ønskebobla mi nå![:D])

auuuuuuuuuuuuuu[&:] Vet hvor vondt det var da Tobias dreiv å beit meg i puppen da jeg ammet ham...... burde vel bare være glad for at Emilia ikke har fått tenner enda [;)]

AU AU AU AU [&o]

Aiaiai,-det gjør virkelig vondt!!!![&:][&:] Skjedd et par ganger her også, har da sett strengt på henne og sagt "ikke bite puppi" [:)]

ORIGINAL: ~Lucky~

AU AU AU AU [&o]

Auuu! Det e vondt det[:o]

au det er vondt, har heldigvis ikke skjedd mer enn to ganger her......

I dag har hun ikke bitt meg, hurra! [:D]
Lurer på om hun biter når det begynner å bli lite igjen, eller hun egentlig er mett [8|]

Back
Topp