#¤&%/"#&"(%(%)¤/"

*IdaTherese*

Elsker forumet
FY **** jeg har så utrolig vondt i ryggen og ribbeina!!! Jeg klarer ikke sitte eller ligge engang. Har gått mye i dag, og belastet ryggen en del, men skjønner ikke hvorfor det blir SÅ vondt i ribbeina av det. Kjennes ut som de skal brekke når som helst[:(] Prøvd å ta en varm dusj, noe som pleier å hjelpe på ryggen ellers, men det hjalp ikke.
Noen andre som har vondt??[X(]

Jeg og får skikkelig vondt i ribbeina etter masse aktivitet...vet ikke helt hvorfor. Men regner med de får litt mer juling enn til vanlig i og med at noen ligger og presser oppover på de.

Heisann:)
Jeg sliter masse med kjempe vondt i ryggen... Går til kiropraktor.. det hjelper utrolig mye... Igår kjøpe jeg meg et par nye nike joggesko, (løpesko) til en DYR penge... men de hjalp også utrolig mye... gikk i mange timer i går, og fikk ikke vondt i det hele tatt... Første gang siden januar.. Herlig!

Jepp, samme som deg. Og det er PAIN!!

Jeg sliter VELDIG med ribbeina! Går til kiropraktor, hadde første timen igår og skal tilbake i morgen.. Ifølge lege og jordmor var det bare lillemann som presset mot ribbeina, og fikk beskjed om at sånn var det bare, mens kiropraktoren mener det er en muskelknute der [&:] Vondt er det iallefall, har problemer med å sitte, stå og å ligge på begge sidene, kun å ligge rett ut på ryggen som hjelper for meg foreløpig :)

Back
Topp