¤¤ 30 DAY SHRED ¤¤

Fullført til og med dag 8

tenkte æ å skulle begynne, men kor man kjøper dvd'en?? :)

Har fullført 5 dager.. men må inrømme jeg sliter litt altså.. blir så j..... irritert på den foten min som ikke fungerer!! Får ikke tøyd ut på et skikkelig vis engang![&:] Får jo skikkelig gangsperr da!

Men får se om den blir bedre nå som jeg er begynt hos fysioperapaut for å trene den opp igjen..

Hallais... her er det lenge siden jeg har vært gitt! Men, så langt er 11 dager fullført... i går var ikke motivasjonen til stede i det hele tatt. Den er ikke her i dag heller kjenner jeg, men jeg MÅ! Jeg SKAL! Jeg VIL...ikke!! Uff...

Dag 12 fullført [:D] level 2 er en god del tyngre enn 1 ja... puh!

Dag 10 fullført

Jeg må innrømme at jeg har slutta[&o]
Etter dager med omgangssyke og rennemage er ikke motivasjonen oppe lengere[:(]
Og når målene bare blir større og større, mister man totalt lysta[:'(]

ORIGINAL: Ver0nika

ORIGINAL: Diddij

Jeg må innrømme at jeg har slutta[&o]
Etter dager med omgangssyke og rennemage er ikke motivasjonen oppe lengere[:(]
Og når målene bare blir større og større, mister man totalt lysta[:'(]

Skjønna deg godt!! Eg har ca null motivasjon.. og grua meg nesten te å trene. Va på Aerobic på treningssenteret i dag, og de va myyykje kjekkare [:)]

Mannen anbefalte meg å kutte ut, for det gikk utover humøret her hjemme til slutt...
Det skal ikke være slik når man trener[:(]

Var så godt i gang med dag 1 på level 2, meeeen så fikk jeg besøk midt i økta[:@] Kom liksom ikke i gang igjen etter besøket hadde reist. Sliter veldig med motivasjonen, men får prøve å ta igjen økta i morgen[:'(] Og level 2 er ganske mye verre enn level 1 så der måtte jeg ihvertfall følge den "lette"versjonen. Klarer ikke å se for meg at jeg skal klare å fullføre.....

Jeg fikk dvdn i dag - og gud, jeg døøør!! [8D]
Dette var hardt! Men håper jeg klarer å holde ut til vi skal på ferie om en uke - så fortsette (evt starte på nytt) når vi kommer hjem[:D]  Skulle ønske det var 30 dager til vi skulle dra - det hadde vært motiverende mth treninga[8D][8D]

Jeg er imponert over at dere holder ut jenter! Og etter litt lesing her så gruer jeg meg til level 2!![8D][8D]

Da var dag 1 på Lever 2 gjennomført...trodde et øyeblikk at jeg skulle dø mens jeg holdt på...[8D]

Så flinke dere er!!![;)]

Dag 11 done

og dag 12

En av dere som fortsatt holder på må gjerne overta tråden. For tror ikke jeg orker å oppdatere denne hver dag, er så lite på bv for tiden.

Dag 13. Er ikke så ofte her inne selv, men hadde tatt over hvis jeg hadde hatt litt bedre tid.

hvordan er level 2 sammenligna med level 1?
har akkurat fullført dag 10 på level 1..må si jeg gruer meg litt til å starte med level 2 imorgen[:o]

Back
Topp