¤¤ 30 DAY SHRED ¤¤

Diddij

Forumet er livet
Ja jenter, har dere trent?? I dag skulle vi jo begynne[:)]

LEVEL 1
Fullført dag 1:

Ver0nika
Diddij
Gopio
plingrid
Wembi
MonicaM
amona
Curlyyysue
lillebøllefrø
*Marsipanjenta*
*MaRgArItA*
Sneva

Fullført dag 2:
Ver0nika
Diiddij
Gopio
plingrid
Wembi
MonicaM
amona
Curlyyysue
lillebøllefrø

Fullført dag 3:
Ver0nika
Diddij
Wembi
plingrid
amona
Curlyyysue
lillebøllefrø

Fullført dag 4:
Diddij
Ver0nika
Gopio
plingrid
Wembi
Curlyyysue
amona
lillebøllefrø

Fullført dag 5:
Ver0nika
Diddij
Wembi
plingrid
Curlyyysue
amona
lillebøllefrø

Fullført dag 6:
Ver0nika
Diddij
plingrid
Wembi
amona

Fullført dag 7:
Diddij
Ver0nika
plingrid
Wembi
Curlyyysue
amona

Fullført dag 8:
Ver0nika
Diddij
Wembi
plingrid
amona

Fullført dag 9:
Ver0nika
Diddij
plingrid
Wembi

Fullført dag 10:
Diddij
Ver0nika
plingrid
Wembi
amona

LEVEL 2
Fullført dag 11:
Ve0nika
Diddij
plingrid
Wembi

Fullført dag 12:
Ver0nika
plingrid

Fullført dag 13:

Ver0nika
plingrid

Fullført dag 14:
plingrid

Come on Veronica, vi hiver oss rundt[:D]

ORIGINAL: Ver0nika

ORIGINAL: Diddij

Come on Veronica, vi hiver oss rundt[:D]

No med en gang?? *leita fortvilt etter ei unnskyldning te å utsette de* [:D][:D]
Uff, får vel løfte den tunge rumpa mi ut av sofaen å begynne da [:)]

Jepp, jepp, nå, asap[;)]

Må bare bli frisk først, så skal jeg også hive meg rundt..

Hvor kjøper dere dvden/laster ned?[:)]

ORIGINAL: Ver0nika

I`m done [:D][:D]

Va godt å komme i gang, og enda bedre no når eg e ferdi for i dag [:)]
Vilde syns det va hysterisk morsomt at mora stod på golvet å hoppa rundt..hehe, flira godt [:)]
Ho satt i vippestolen sin å vippa i lag me meg, nesten so eg va redd ho skulle hoppe avgårde med den. Ho vart skikkeli ivrig[:D]
Kjekt med en soo søt treningskompiss [:D]

No e de dusjen [:)]

Taakk for sparket Diddij

Bar hyggelig, jeg har og trent, deilig å være i gang, men faaaader så tungt da[8D]

ORIGINAL: Julespire

Hvor kjøper dere dvden/laster ned?[:)]

lurer jeg også på?

Hmm! Takker Gud for denne tråden!!! [:D] Har nemlig kjøpt DVD'n, men kvier meg for å begynne.... men nå ble jeg lykkelig, for da kan jeg gjøre det sammen med dere! Er det meningen å oppdatere litt sånn vekt og sånn her inne eller? [:D]

play.com :) Kosta meg litt over en femtilapp! Fri frakt, men litt leveringstid da.

ORIGINAL: plingrid

Hmm! Takker Gud for denne tråden!!! [:D] Har nemlig kjøpt DVD'n, men kvier meg for å begynne.... men nå ble jeg lykkelig, for da kan jeg gjøre det sammen med dere! Er det meningen å oppdatere litt sånn vekt og sånn her inne eller? [:D]

Jaaa, kan jo lage en tråd der man setter inn mål og vekt hvis man vil?? Lager en jeg[:)]

Ja, gjett om! Nå er økta unnagjort, og det kjennes for å si det mildt!! Herregud.... og det på Level 1 liksom! Hvordan skal dette ende? [:D] Ble så motivert når jeg så denne tråden at jeg hoppa rett i treningsbuksa og stilte meg til foran tvn!

Skal vente til Mali er i seng tenkte jeg.. sambo skal til en kompis da, så da får jeg stua for meg selv.. Men trenger nok et spark bak jeg også, for jeg fant siste rest av noe sjokolade idag [&o][:'(][:@] 

ORIGINAL: Gopio

Skal vente til Mali er i seng tenkte jeg.. sambo skal til en kompis da, så da får jeg stua for meg selv.. Men trenger nok et spark bak jeg også, for jeg fant siste rest av noe sjokolade idag [&o][:'(][:@] 

Flott, kast deg med, jo fler jo bedre[:)]
Motivasjonen blir litt større når vi er fler som pusher hverandre...
------------
Men hvor måler dere på kroppen??
Sånn som midjen? På det tykkeste, eller det tynneste? Og låret? Hvor på låret liksom?

Hadde eg bare orke å hevve meg på det her :p Kjenner meg sjøl rett så trene eg to daga .. Men men :p

Neeeeiii : )

Jeg VIL også!! Men usj..har husgjester og det er så flaut da.. Sambo sin gamle ryggskade slo ut i går, så nå må jeg pleie både Varg og Sambo.. Sliten! Derfor ble det utsatt i dag.

Men kan jeg starte i morgen når jeg har stuen for meg selv på formiddagen? Jeg har veldig lyst å være med :) 

------------
Sånn som midjen? På det tykkeste, eller det tynneste? Og låret? Hvor på låret liksom?

Magen: da måler jeg akuratt på navlen
Låret: Da målet jeg på det tykkeste, ca 3-4 cm fra trusekanten
Midja: På det tynneste

------------

Magen: da måler jeg akuratt på navlen
Låret: Da målet jeg på det tykkeste, ca 3-4 cm fra trusekanten
Midja: På det tynneste

Takk, da skal jeg ta nye mål[:D]

Gjorde ferdig økta til morgen i dag. Ble greit sliten ja, men godt å komme igang:)

Er det en ide å måle rundt rompa også?:)

ORIGINAL: Wembi

Gjorde ferdig økta til morgen i dag. Ble greit sliten ja, men godt å komme igang:)

Er det en ide å måle rundt rompa også?:)

I den andre tråden (som ikke er en kommentartråd) har vi alle mål...

Da har jeg bestilt dvd'en[:D]

Back
Topp