~Blikk~
Elsker forumet
Lager en tråd hvor man kan si i fra hvem man sladrer for, så lager jeg en oversikt også kan de som ønsker seg en sladrevenn si i fra, fikser vi en liste for det også
Saldrevenn: En venn man kan oppdatere, som igjen kan oppdatere her inne (sladre) om ting man gjerne vil dele, men ikke har mulighet fordi man f.eks. ligger i fødsel, har vært på en viktig kontroll ol.
Dette må egentlig ikke organiseres så veldig, er det noen her inne du føler du har litt kontakt med eller vil bli kjent med kan du spørre rett ut (lurt på pm kanskje...?) om hun vil være sladrevenn.
Sladrejenter:
4hjerter - Frøken Muffin
countrygirl<3 - Supermamma
Babylykke81 - Frøken Muffin
lilleluring - *håpepå*
Cec* - Frk.Careface
Vi søker sladrevenner:
4hjerter - Frøken Muffin
countrygirl<3 - Supermamma
Babylykke81 - Frøken Muffin
lilleluring - *håpepå*
Cec* - Frk.Careface
Vi søker sladrevenner:
Hede85
dollygirl
dollygirl
Saldrevenn: En venn man kan oppdatere, som igjen kan oppdatere her inne (sladre) om ting man gjerne vil dele, men ikke har mulighet fordi man f.eks. ligger i fødsel, har vært på en viktig kontroll ol.
Dette må egentlig ikke organiseres så veldig, er det noen her inne du føler du har litt kontakt med eller vil bli kjent med kan du spørre rett ut (lurt på pm kanskje...?) om hun vil være sladrevenn.
Skriv navnet ditt og den du sladrer med i samme innlegg,så kan jeg bare klippe og lime!!Jeg skriver dere inn på lista så fort dere skriver et innlegg hvor det f.eks. står "lilleluring sladrer med *håpepå*". Da er jeg sikker på at dere sladrer sammen!!!