¤¤¤¤¤ Vår store sladrevenntråd ¤¤¤¤¤

~Blikk~

Elsker forumet
Lager en tråd hvor man kan si i fra hvem man sladrer for, så lager jeg en oversikt også kan de som ønsker seg en sladrevenn si i fra, fikser vi en liste for det også


Sladrejenter:

4hjerter - Frøken Muffin
countrygirl<3 - Supermamma
Babylykke81 - Frøken Muffin
lilleluring - *håpepå*
Cec* - Frk.Careface


Vi søker sladrevenner:
Hede85
dollygirl


Saldrevenn: En venn man kan oppdatere, som igjen kan oppdatere her inne (sladre) om ting man gjerne vil dele, men ikke har mulighet fordi man f.eks. ligger i fødsel, har vært på en viktig kontroll ol. 

Dette må egentlig ikke organiseres så veldig, er det noen her inne du føler du har litt kontakt med eller vil bli kjent med kan du spørre rett ut (lurt på pm kanskje...?) om hun vil være sladrevenn. 


Skriv navnet ditt og den du sladrer med i samme innlegg,så kan jeg bare klippe og lime!!Jeg skriver dere inn på lista så fort dere skriver et innlegg hvor det f.eks. står "lilleluring sladrer med *håpepå*". Da er jeg sikker på at dere sladrer sammen!!!
 
jeg vil gjerne ha en sladrevenn... har termin 25.9 (3.10)
 
Juras vi kan sladre?:)
Har termin rundt samme tid:) er 12 uker idag:D
 


marihewn skrev:
Juras vi kan sladre?:)
Har termin rundt samme tid:) er 12 uker idag:D


jeg er 16 uker idag, men vi kan sladre :))
 
Åh så nå at du har termin i september;D Trodde det sto oktober;) jeg har termin 26 oktober;P hehe
 
Noen som vil være min sladrevenn?? Termin rundt 24.okt. Bor i trondheim, 26 år og venter nr2:-) om noen i nærheten vil, hadde d vært gøy:-)
 
Noen som er i Drammens- området som vil være min sladrevenn? emoticon
Jeg har termin rundt 12/15 okt.
 
jeg & Supermamma sladrer for hverandre ;)
 
jeg & Supermamma sladrer for hverandre ;)
 


Babylykke81 skrev:
Noen som er i Drammens- området som vil være min sladrevenn? emoticon
Jeg har termin rundt 12/15 okt.



Jeg kan godt være din sladdre venn babylykke 81 og du vil :)
Jeg har termin 25 , greit å ikke ha samme dato, ellers kan vi risikere å føde samtidig å da må vi ha en tredje sladre venn hahahaha
 
Noen som vil være  sladdrevennen med meg Jeg har termin 25  og holder til i telemark :D
 
Eg vil gjerna ha en sladrevenn
Terminen min e 13 oktober og er ifra Rogaland
 


Anik skrev:


Babylykke81 skrev:
Noen som er i Drammens- området som vil være min sladrevenn? emoticon
Jeg har termin rundt 12/15 okt.


Jeg kan gjerne være din sladrevenn:) Bor i Drammen, har termin 30 okt :)


Hei :)
Sa akkurat ja til å sladre med Frøken Muffin - hun har 4 hjerter også.
Men jeg kan sladre med deg også :) Veldig greit med noen som er i området, for da kan man jo ha et trilletreff :)
 


*håpepå* skrev:
Noen som vil være min sladrevenn?? Termin rundt 24.okt. Bor i trondheim, 26 år og venter nr2:-) om noen i nærheten vil, hadde d vært gøy:-)


Hva med meg? Ikke vært så aktiv her ennda men, det kommer seg nok litt utover!
Men var litt gøy å lese, for jeg er også 26 år, bor i Trondheim, venter nr to og har termin 28 okt. (Var på ul og de mente jeg var noen dager lengre på vei)
 
Vil veldig gjerne ha en sladrevenn:D Har termin 20 oktober:)
 


Drcat90 skrev:
Eg vil gjerna ha en sladrevenn
Terminen min e 13 oktober og er ifra Rogaland

Kanskje du vil være sladrevennen min?:)

Har termin 20 oktober og er fra Rogaland:)

 
Jeg vil ha en sladdrevenn har termin 25
 
Jeg og Frk.Careface sladrer for hverandre:-)
 
Jeg vil gjerne ha en sladrevenn =) termin 20 oktober =)
 


lilleluring skrev:


*håpepå* skrev:
Noen som vil være min sladrevenn?? Termin rundt 24.okt. Bor i trondheim, 26 år og venter nr2:-) om noen i nærheten vil, hadde d vært gøy:-)


Hva med meg? Ikke vært så aktiv her ennda men, det kommer seg nok litt utover!
Men var litt gøy å lese, for jeg er også 26 år, bor i Trondheim, venter nr to og har termin 28 okt. (Var på ul og de mente jeg var noen dager lengre på vei)


ja, d kan vi:-) send meg en pm så blir vi bedre kjent:-)
 
Back
Topp