Våre tester

Det skjønner jeg! Blir nesten nervøs fordi mine er så mye svakere jeg nå. Men vet man ikke skal sammenligne. Krysser fingrene for at det «sitter» for deg denne gangen :)

Det skjønner jeg! Blir nesten nervøs fordi mine er så mye svakere jeg nå. Men vet man ikke skal sammenligne. Krysser fingrene for at det «sitter» for deg denne gangen :)
Takk for det! Trenger ikke bety noe, med første hadde jeg mye svakere tester enn nå, og det ble baby den gangen:)

Gratulerer! Kommenter gjerne i termin-tråden/infotråden også og feel free til å lage nye tråder! Gleder meg til vi blir en liten gjeng her :cool05

Kan kanskje snike meg inn litt her da. Litt i overkant spennende med en på 6 måneder:nailbiting: Håper det ikke påvirker ammingen for mye.
Hadde eggløsning en gang i forrige uke. Tok en makesure også, som er positiv, men svakere.
IMG_5255.jpeg

Min første positive var så svak, så har de blitt kraftigere og kraftigere i dagene siden.
Ja, det samme med forrige graviditet. Følte meg så rar, så tok en graviditetstest. Var tydeligvis kjempetidlig ute. :hilarious: Samme som nå vil jeg tro.

Hei,

testen min var positiv på 1-2 uker, og har tatt en del strimmel tester som ikke har blitt så mye sterkere siste dager.
Men betyr det egentlig noe negativt sålenge mensen ikke kommer?

Back
Topp