Hvis du hopper mer opp har du jo straks feber
Du har jo endt opp med et høyere snitt enn normalt denne gangen da. Rart hvordan man er kaldere noen måneder og varmere andre 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du hopper mer opp har du jo straks feber
Du har jo endt opp med et høyere snitt enn normalt denne gangen da. Rart hvordan man er kaldere noen måneder og varmere andre 
åneii pokkern!! makesure er altså så skyggete om dagen atte hjelp..Ingenting positivt å melde her. Gårsdagens test var en luringTesten i dag er blenda, dessverre… Vis vedlegget 479259
Vis vedlegget 479260
8 dpo i dag??Ja, og forrige mnd lå jeg langt unna det som var normalt, men den syklusen var jo rar fra start til sluttHvis du hopper mer opp har du jo straks feberDu har jo endt opp med et høyere snitt enn normalt denne gangen da. Rart hvordan man er kaldere noen måneder og varmere andre
![]()
Spennende er det uansett
Gleder meg til hver morgen for da kan jeg tempe!Ja, jeg tror jeg er 8 dpo. Det er selvsagt tidlig å utelukke noe, så vi har fortsatt morgendagen før jeg slutter på progresteron.åneii pokkern!! makesure er altså så skyggete om dagen atte hjelp..8 dpo i dag??
og jeg ble fristet etter å ha sett at alle andre er i gang 
Hadde graviditet stått på viljen så hadde vi nok blitt gravide alle sammen her inne
ønsker sååå de to strekene
Jeg testada jeg kom hjem fra jobb i dag og den var negativ..Er så frustrerendeHadde graviditet stått på viljen så hadde vi nok blitt gravide alle sammen her inneønsker sååå de to strekene
Jeg testada jeg kom hjem fra jobb i dag og den var negativ..

Har så lyst til å si at det enda kan gå, skyggen din er sterk synes jeg! Men skjønner at du gir opp håpet11 dpo! Gikk ikke denne gangen heller. Er en skyggestrek på denne og den kom etter tiden var ute. Vil så gjerne ha to streker selv! Håper dere andre får det i dagene framover![]()
Vis vedlegget 479280

Motsatt hos meg, er så varm at jeg måtte kle av megJeg fryser sånn i kveld.. Ligger under pelspledd OG elektrisk varmeteppe og føler jeg bare ikke får varmen. Trøtt er jeg også
Tror egentlig ikke jeg er gravid denne syklusen heller, så blir igrunn ganske overraska om det skulle dukke opp 2 streker de neste par dagene![]()

Jeg kan håpe litt for deg, så kan du håpe litt for megMotsatt hos meg, er så varm at jeg måtte kle av meg
Føler jeg har sterkere skygge ikveld, men fremdeles bare skygge .. synes inni hodet mitt at den ser litt rosa ut når jeg lyser med lommelykt, men vil ikke håpe på noe nå..

Jeg håper alt jeg kan for degJeg kan håpe litt for deg, så kan du håpe litt for meg![]()

Sniker fra ikke eksisterende uke 10 og håper for dere begge!Jeg håper alt jeg kan for deg![]()
![]()