IKM uke 8❤️

Ingenting positivt å melde her. Gårsdagens test var en luring :sorry: Testen i dag er blenda, dessverre…
IMG_7677.jpeg

IMG_7684.jpeg

Hvis du hopper mer opp har du jo straks feber :hilarious: Du har jo endt opp med et høyere snitt enn normalt denne gangen da. Rart hvordan man er kaldere noen måneder og varmere andre :dontknow
Ja, og forrige mnd lå jeg langt unna det som var normalt, men den syklusen var jo rar fra start til slutt :think005 Spennende er det uansett :hilarious: Gleder meg til hver morgen for da kan jeg tempe!

Jeg fryser sånn i kveld.. Ligger under pelspledd OG elektrisk varmeteppe og føler jeg bare ikke får varmen. Trøtt er jeg også :sleep011

Tror egentlig ikke jeg er gravid denne syklusen heller, så blir igrunn ganske overraska om det skulle dukke opp 2 streker de neste par dagene :dontknow

Jeg fryser sånn i kveld.. Ligger under pelspledd OG elektrisk varmeteppe og føler jeg bare ikke får varmen. Trøtt er jeg også :sleep011

Tror egentlig ikke jeg er gravid denne syklusen heller, så blir igrunn ganske overraska om det skulle dukke opp 2 streker de neste par dagene :dontknow
Motsatt hos meg, er så varm at jeg måtte kle av meg :confused005
Føler jeg har sterkere skygge ikveld, men fremdeles bare skygge .. synes inni hodet mitt at den ser litt rosa ut når jeg lyser med lommelykt, men vil ikke håpe på noe nå..

Motsatt hos meg, er så varm at jeg måtte kle av meg :confused005
Føler jeg har sterkere skygge ikveld, men fremdeles bare skygge .. synes inni hodet mitt at den ser litt rosa ut når jeg lyser med lommelykt, men vil ikke håpe på noe nå..
Jeg kan håpe litt for deg, så kan du håpe litt for meg :Heartred

Morgenens blanke. Tester på 2. urin litt senere, og er det ikke noe der, begynner håpet å minske betraktelig.

Vedlegg

• IMG_3508.jpeg
    IMG_3508.jpeg
    384 KB · Visninger: 46
Back
Topp