Kva har du lyst å gjera personlig? Prøve på to innsett så snart som mulig og om ingen av forsøkene går ville dere ha prøvd i Danmark?
Tusen takk for at du spør og er interessert, det er snilt av deg Tuuli

Første tanke på veien videre var «Føkk it - vi reiser til Danmark!!»
Men etter å ha snakket med dere her inne, fått tips, reflektert og pustet litt, så heller jeg mot innsett av to embryo så snart som mulig. Parallellt ønsker jeg å kjøre tester for å prøve å finne ut hva som er «galt med meg». Tenker da på gentest av meg og Biffen, endometrietest, spermtest (DNA) o.l.). Altså finne aktuelle tester som kan gjøres offentlig eller privat mens vi venter på tid for nytt innsett. Jeg vil tro jeg ikke er klar for nytt innsett før om tidligst 1,5 mnd (må vel vente på ny menstruasjon før ny behandling).

Og du er veldig fin selv som klarer å se litt klar bane fremover. Det er noe godt med å kunne både sørge og likevel gå videre. Stå på videre min venn. Ett steg nærmere å få babyen din
Ja miljøet her er så utrolig fint og støttende, det har nok også hjulpet meg å håndtere det såpass bra så jeg er evig takknemlig for all støtte, omsorg, innspill og engasjement 
Tusen takk for at du heier på oss - setter veldig pris på det
De siste dagene har bare føltes som et grått og kjedelig venterom.