Lillafrosk
Fembarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Nei, det jeg sier; henger nok mye fra gammelt av. Men tenker du godt kan dobbeltsjekke med klinikken! Hvis de også sier du burde vente basert på funn, så er jo det... greit nok. Men ville spurt om det er NØDVENDIG uansett, evt hvorfor, så man ikke står over en periode uten grunn. Men i de fleste tilfeller er det ikke egentlig grunn for det, såvidt jeg har skjønt..Korrekt terminberegning betyr jo ingenting i det store og det hele? Man får jo terminberegning ved ultralyd også så skjønner ikke helt at det ska være så viktig at man råder prøvere til å vente en syklus?
Ja det sa hun gynekologen idag faktisk, at hvis det var noen rester så ville det komme med neste menstruasjon, at det som eventuelt var hos meg var ikke nødvendig med kirurgisk utskraping. Men det kom faktisk en til vevsbit nå som jeg var på toalettet så noe smått er det igjen. Jeg skal jo på time hos fertilitetsklinikken på onsdag og da vil de jo gjøre en UL sjekk også, så kan jo høre med de, men føler jeg ikke kan la en eneste periode gå forbi uprøvdHar aldri før kjent den biologiske klokka tikke, men nå hører jeg den litt for godt
![]()
Men akkurat dette har jeg jo ikke vært borti selv, så jeg har heller ikke googlet meg helt ihjel på temaet.
Ville nok neppe selv ha ventet hvis det ikke var gode grunner for det. Skjønner jo de ikke vil sette inn embryo selvsagt, før kroppen er litt mer i rute igjen, for det kan jo fort være bortkastet forsøk. Men en eggløsning du har selv, der flyr jo egget av gårde uansett.

Har aldri før kjent den biologiske klokka tikke, men nå hører jeg den litt for godt
Tror nok jeg vil føle meg klar om en uke for litt kjærleik 

Yiiihaaa!
Er sjeleglad for at det er over gitt at situasjonen er som den er, å slippe kirurgi og potensiell ventetid på inngrepet. Hvordan går det med deg idag da?
tempen har droppet og det virker som om kroppen går inn for ny syklus, og da kjennes det helt greit ut! Da er det ikke noe mer å vente på, og ikke noe mer håp for denne gang, og da er det helt greit
Det er noe med det, en dsg kan føles helt forferdelig og ingenting annet enn søvn og ny dag hjelper, det er iallefall min erfaring gjennom denne litt vanskelige delen av livet 

Jeg vet jo de vil meg bare det beste og ønsker at jeg får det jeg ønsker meg, men… jeg vet ikke, blir litt sårt likevel.