Cd 23
Fortsatt syk, men har det mye bedre psykisk i dag. Er over den værste kneika nå tror jeg (hurra for vaksine!)

Ingenting å se på i forhold til tempgrafen siden sist da jeg har feber enda. Dog har jeg klart å holde feberen forholdsvis lav med paracet og Vimovo (naproksen). Putta også vimovo på mannen og han har enda ikke bikket 38 grader

Lover godt for svømmerene.
Hadde en spennende skyggestrek i går, men med vanligtest 8 dpo antar jeg det mest sannsynlig bare er en skygge.
Vis vedlegget 477795
Var ingen skygge som jeg kunne se i dag tidlig iallefall. Tester igjen i kveld. Fant plutselig 14 tester som går ut ila januar, så her kan jeg bare teste i vei med god samvittighet
Håper barna blir friske igjen snart. Merker vi nå er på ett punkt hvor de er akkurat for syke til bhg, men for friske til å være hjemme hele dagen med syke foreldre. Ingen som har mulighet til å aktivisere de heller da ingen vil ta risikoen å bli smitta selv. Det skjønner jeg

Eldstemann har vært sykt lengst, men han blir liksom ikke helt frisk. Går fra feberfri til plutselig å ha 38 i temp og så normal temp igjen. Krysser fingre og tær for at i morgen er dagen han er feberfri

Minstemann blir nok hjemme en dag til uansett. Vi kommer oss igjennom dette uansett