Cd 15?????? - Tidenes plot twist!
I dag var altså dag for forventa eggløsning. Men eggløsning lot vente på seg

Litt temp opp i dag tidlig, men ingen symptomer på el annet enn litt murring.
Vis vedlegget 477375
Testa etter el i går og lh var på vei ned. Testa igjen utpå dagen i dag for å sjekke at den fortsatte ned grunnet manglende symptomer på el. Og neida var på vei opp igjen.
Vis vedlegget 477379
Meget frustrert dyppa jeg en vanlig hcg test samtidig som sist el test bare for å utelukke og gikk for å sette på tørketrommelen. Etter 5 min møtte dette meg på badet

Vis vedlegget 477380
Den er ROSA i virkeligheten. Vanlig babyplan så sensitivitet er vel 25 eller noe slikt??? Hadde såklart hellt ut urinen for jeg forventa IKKE dette!! Skviiiiste ut 2 dråper til for å ta en tidligtest.
Vis vedlegget 477381Vis vedlegget 477382
Strek. På. Begge!!!
Det var ikke slik jeg så for meg dagen. Jeg skjelver. For ett sjokk

Har ikke sagt noe til mannen en gang for jeg tror ikke på det? Tester igjen når kidsa har lagt seg. Tidenes merkeligste syklus jeg aner ikke når el var engang??
Har hatt hodepine/migrene siden fredag og i dag sprakk jeg og tok en ibux for å få litt smertelette. Funka jo det, men kjenner det veeeldig på samvittigheten nå

men jeg reagerer enda mer på hcg enn lh, så er ikke så rart migrenen ikke slipper taket. Jeg er helt i sjokk folkens. Har ikke sagt det til mannen en gang for jeg tror ikke på det selv?? Skulle hatt eggløsning i dag og her sitter jeg med positiv test?