FruHåpefulls dagbok: Prøver litt til på nr. 2 ❤️ Ny SA

Jo, ser det er normalt, lot meg distrahere av ei som fikk 3+ på 4+5 uker :hilarious: Ifølge Babyverdens kalender regnet fra ca unnfangelse er jeg 3+5 i dag. Menstermin sa rundt 4+2. 12 dpo er egentlig helt vanlig for meg å få 1-2 på testene. Så nå ble jeg mer optimistisk. Såpass ar jeg booket ul til begynnelsen av februar, i redsel for at den snille damen jeg vil gå til ikke skulle være ledig senere :hilarious:
Haha forstår deg så godt :hilarious: Jeg har fått 3+ når jeg er 5+0, så jeg tenker er veldig optimistisk til din 1-2 nå altså :happy093 Haahaha fantastisk! Hvor langt vil du være på vei da ? :Heartred

Gratulerer! :Heartred Jeg fikk negativ i dag på 10/11dpo, men får jo litt håp av dette.
Takk! Selv om magefølelsen sa gravid, var jo testene frem til forleden negative, så hadde egentlig mistet troen. Men plutselig … Hadde kanskje fått positiv på tidligtest dagen jeg fikk negativ på vanlig, men får jo aldri vite det.

Åå, nå ble jeg glad!! :love7 :love7 gratulerer sååå mye!! Håper dette er en terminspire, det fortjener du virkelig ❤️
:gen014:dance018:happy093.:hug007
Håper også det! Det er min ellevte graviditet, så en gang burde det jo gå!

Haha forstår deg så godt :hilarious: Jeg har fått 3+ når jeg er 5+0, så jeg tenker er veldig optimistisk til din 1-2 nå altså :happy093 Haahaha fantastisk! Hvor langt vil du være på vei da ? :Heartred
Vil da være noe over 7 uker, så da bør de kunne se om det er liv der inne ❤️

Oj! Fantastisk!! :Heartred :Heartred :Heartred
Tenker jo uansett det er ett skritt fremover med positiv test! Da er det jo ihvertfall en sjans for at det går bra, i motsetning til når man får negativ test og null håp :Heartred

Oj! Fantastisk!! :Heartred :Heartred :Heartred
Tenker jo uansett det er ett skritt fremover med positiv test! Da er det jo ihvertfall en sjans for at det går bra, i motsetning til når man får negativ test og null håp :Heartred
Det er jo helt sant, fine du :Heartred Og jeg var veldig usikker på om jeg kom til å bli gravid igjen. Tok 8 mnd etter utskrapingen. Merker at tankekjøret er i gang. Skal prøve å være bevisst det, og forsøke å sortere bort. Er så utmattende med alt av tanker - for noe man ikke får gjort noe med.

Det er jo helt sant, fine du :Heartred Og jeg var veldig usikker på om jeg kom til å bli gravid igjen. Tok 8 mnd etter utskrapingen. Merker at tankekjøret er i gang. Skal prøve å være bevisst det, og forsøke å sortere bort. Er så utmattende med alt av tanker - for noe man ikke får gjort noe med.
Er ikke rart dette er belastende etter akt du har gått gjennom! Vær god mot deg selv i denne perioden! Max self care :Heartred

Hurra, litt av en start på det nye året!
Jeg krysser fingrene og heier på det lille frøet, måtte det være en terminspire :Heartred

Det er så uvanlig for meg med så vonde pupper, så kjøpte ny test nå. Og se! :nailbiting: Tør ikke glede meg over dette, men det er et frø der! Kanskje var det bare for tidlig i går for vanlig test. Aner jo ikke egentlig hvor mange dpo jeg er. Men tror ikke dette går veien heller. Men de ømme puppene og uggenheten i dag er ikke TYPISK for meg i dpo, så da kom det en magefølelse. Bokstavelig talt :hilarious:

Vis vedlegget 477260
Gratulerer så mye :Heartred :hello2 Bor du i Frankrike siden testen er fransk?

Så godt å lese om den positive testen, det blir jo ikke noe uten spire! Må denne være den som sitter hele veien :Heartred heier på spirelille

Så godt å lese om den positive testen, det blir jo ikke noe uten spire! Må denne være den som sitter hele veien :Heartred heier på spirelille
Gratulerer så mye <3 Dette må være terminspire!
Gratulerer :Heartred Krysser alt jeg har for at denne sitter helt fram til termin!
Tusen takk ❤️ Får håpe det endelig går veien. Hvor mange skal man oppleve å miste liksom … ❤️ Min ellevte graviditet dette nå. Helt utrolig.

Tusen takk ❤️ Får håpe det endelig går veien. Hvor mange skal man oppleve å miste liksom … ❤️ Min ellevte graviditet dette nå. Helt utrolig.
Du er helt rå! Jeg har «bare» vært gravid 7 ganger (og har ett barn), er jo ingenting i forhold til deg… Tenker du å begynne på noen støttemedisiner?

Du er helt rå! Jeg har «bare» vært gravid 7 ganger (og har ett barn), er jo ingenting i forhold til deg… Tenker du å begynne på noen støttemedisiner?
Går på progesteron, annet får jeg ikke. Overlegen på sykehuset sa de ikke lenger ga blodfortynnende, fordi det var bevist at det ikke hadde noen effekt. Begynner kanskje på lavdose aspirin nå allikevel :) Begynte litt etter siste dagen jeg trodde EL var med progesteron, og glad for det nå … Hadde en slags følelse. Er så tungt å miste igjen og igjen, men tenker ofte på at det hadde føltes verre om vi aldri lyktes. Veldig takknemlig for barnet vi har. Men håper jo å gi henne et søsken før toget for alvor er gått. 7 ganger er mye det også. Har erfart at det ikke har vært lengden på svangerskapet som har vært utslagsgivende ifht hvor tøft det har vært fra gang til gang.

4+0/4+4:

Aner ikke hva eller hvorfor, men jeg er ganske så kvalm. Det er vel for tidlig for svangerskapsrelatert kvalme? Er veldig redd for omgangssyke, for er fortsatt forkjøla og har spenningshodepine ... Ikke opplevd å bli kvalm av progesteron før heller.

Har faktisk vært veldig uvel skikkelig tidlig 1 gang før. Den gangen slo testene ut kjempesent, og jeg mistet rundt uke 5. Da testet jeg hele tiden med strimmeltest, fikk bare "Gravid 1-2" 1 gang dagen før jeg begynte å blø eller noe, er over 5 år siden. Så lenge har man altså stått i en prøveboble ... Kastet prevensjonen sommeren 2019. Er det rart jeg er lei?

Ellers er symptomer:
– Murringer (innimellom)
– Trøtthet
– Irritabel
– Ømme pupper
– Div. ting smaker høgg
– Tisse 1-2 ganger på natt

Back
Topp