FruHåpefulls dagbok: Prøver litt til på nr. 2 ❤️ Ny SA

Klarte å la være å teste i dag, gjør det i morgen, for da er det helg. Da er jeg ca 13 dpo også, alt etter som. No idea, men er testen negativ, er det ikke noe der, det er iaf sikkert. Har bare en vanlig test, clearblue digital igjen.

Om jeg har symptomer? Ja, faktisk. Men har hatt samme symptomer før i dpo-land, og det ikke har vært noe også.
Krysser fingre og tær for deg :smiley-angelic001 :Heartbigred

Takk for alle gode ønsker. Sprakk i går ettermiddag og tok testen. Tenkte at jeg må være ca 12 dpo, og har så ømme/vonde pupper, men den var negativ. Så da er det nok sånn at denne runden har jeg bare vonde pupper ... Kan jo i teorien være noen få dager kortere i dpo, så klart, men burde nok slått ut om det var noe der. Hvis mensen ikke kommer ila. helgen som forventet, får jeg heller bare teste igjen.

Det er så uvanlig for meg med så vonde pupper, så kjøpte ny test nå. Og se! :nailbiting: Tør ikke glede meg over dette, men det er et frø der! Kanskje var det bare for tidlig i går for vanlig test. Aner jo ikke egentlig hvor mange dpo jeg er. Men tror ikke dette går veien heller. Men de ømme puppene og uggenheten i dag er ikke TYPISK for meg i dpo, så da kom det en magefølelse. Bokstavelig talt :hilarious:

IMG_0129.jpeg

Aner ikke hvor mange dpo jeg er, men ifølge mens er jeg 4+2. Lover vel ikke så bra … Får bare ta en dag av gangen.

Last edited:
Det er så uvanlig for meg med så vonde pupper, så kjøpte ny test nå. Og se! :nailbiting: Tør ikke glede meg over dette, men det er et frø der! Kanskje var det bare for tidlig i går for vanlig test. Aner jo ikke egentlig hvor mange dpo jeg er. Men tror ikke dette går veien heller. Men de ømme puppene og uggenheten i dag er ikke TYPISK for meg i dpo, så da kom det en magefølelse. Bokstavelig talt :hilarious:

Vis vedlegget 477260
Oi, her har det skjedd ting! Håper virkelig den sitter nå, men skjønner at du holder forventningene nede. Krysser alt jeg har for deg :Heartred

Gratulerer så mye med spiren :love7 :wav:hello2:happy093:love017:hug007:dance008:cool05:gen014:dance011:Heartblue:Heartpink Skjønner du er litt tilbakeholden og redd for å miste, men håper virkelig for din skyld at dette her går veien:smiley-angelic001:Heartred

Oi, her har det skjedd ting! Håper virkelig den sitter nå, men skjønner at du holder forventningene nede. Krysser alt jeg har for deg :Heartred
Gratulerer så mye med spiren :love7 :wav:hello2:happy093:love017:hug007:dance008:cool05:gen014:dance011:Heartblue:Heartpink Skjønner du er litt tilbakeholden og redd for å miste, men håper virkelig for din skyld at dette her går veien:smiley-angelic001:Heartred
Takk, dere er så gode! Jeg fikk jo antibiotika i desember, og tenkte da faktisk at kanskje jeg ble gravid nå etter noe sånt :woot: Nå blir det å telle dager og nikjenne på symptomer …

Måtte ta den vanlige jeg hadde også for å tro på det, for viste den negativ var det bare å vente på blødning. Men nå ble den også positiv. Usikker på om jeg skal teste mer, eller bare la det gå sin gang frem til SA eller ultralyd.

Vedlegg

• IMG_0131.jpeg
    IMG_0131.jpeg
    649,3 KB · Visninger: 15
Jeg hvisker gratulerer :Heartred
Hvor lang syklus har du? Det påvirker jo også, og når el var :Heartred

Jeg heier på gullegg:love7
Takk ❤️ Syklusene har blitt kortere etter siste MA, så 28/29 dager, men var så rart denne runden, fikk brått symptomer tidlig, og vi la aksjer. Så skjedde ikke noe på 5 dager, og da kom symptomene igjen plutselig og da la vi nye aksjer! Er den siste der jeg må ha blitt gravid på, for testet til førstesjansen og fikk negativt. Stemmer dette med når jeg nå trodde EL var, er jeg 11-12 dpo i dag. Men menskalenderen vil vise lengre på vei siden el da kom på cd 18-19, og ikke 14 liksom. Har pleid å være ganske sånn middels siste året på alt. Denne gangen var alt bare rart, som sagt. Var syk i den perioden jeg hadde mensen, og gikk på antibiotika.

Takk ❤️ Syklusene har blitt kortere etter siste MA, så 28/29 dager, men var så rart denne runden, fikk brått symptomer tidlig, og vi la aksjer. Så skjedde ikke noe på 5 dager, og da kom symptomene igjen plutselig og da la vi nye aksjer! Er den siste der jeg må ha blitt gravid på, for testet til førstesjansen og fikk negativt. Stemmer dette med når jeg nå trodde EL var, er jeg 11-12 dpo i dag. Men menskalenderen vil vise lengre på vei siden el da kom på cd 18-19, og ikke 14 liksom. Har pleid å være ganske sånn middels siste året på alt. Denne gangen var alt bare rart, som sagt. Var syk i den perioden jeg hadde mensen, og gikk på antibiotika.
Det kan høres ut som kroppen trengte to forsøk på at egget skulle slippe! Så slapp det kanskje heller den andre gangen som du beskriver :Heartred gravid 1-2 på 12 dpo er vel normalt er det ikke det da? Ikm er vel gjerne på 14 eller 15 dpo om jeg ikke husker helt feil? Jeg kan bla i min egen dagbok og se, men jeg tror da det :Heartred

Krysser fingrene jeg altså, denne må sitte :love7

Det kan høres ut som kroppen trengte to forsøk på at egget skulle slippe! Så slapp det kanskje heller den andre gangen som du beskriver :Heartred gravid 1-2 på 12 dpo er vel normalt er det ikke det da? Ikm er vel gjerne på 14 eller 15 dpo om jeg ikke husker helt feil? Jeg kan bla i min egen dagbok og se, men jeg tror da det :Heartred

Krysser fingrene jeg altså, denne må sitte :love7
Jo, ser det er normalt, lot meg distrahere av ei som fikk 3+ på 4+5 uker :hilarious: Ifølge Babyverdens kalender regnet fra ca unnfangelse er jeg 3+5 i dag. Menstermin sa rundt 4+2. 12 dpo er egentlig helt vanlig for meg å få 1-2 på testene. Så nå ble jeg mer optimistisk. Såpass ar jeg booket ul til begynnelsen av februar, i redsel for at den snille damen jeg vil gå til ikke skulle være ledig senere :hilarious:

SYMPTOMER 3+5/4+2:

Nå som det jo faktisk er graviditet jeg kjenner på kan jeg melde om disse symptomene:

- Metallsmak på mye
- Trøtt
- Veldig ømme pupper
- Svimmel
- Murringer og stølhet
- Tissetrengt på natten

Last edited:

Vis vedlegget 477260
Gratulerer! :Heartred Jeg fikk negativ i dag på 10/11dpo, men får jo litt håp av dette.

Last edited:
Åå, nå ble jeg glad!! :love7 :love7 gratulerer sååå mye!! Håper dette er en terminspire, det fortjener du virkelig ❤️
:gen014:dance018:happy093.:hug007

Back
Topp