Ikke sant føler oss veldig heldige!For en hærlig dag å få ul på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke sant føler oss veldig heldige!For en hærlig dag å få ul på
IVF her så jeg hadde ultralyd i uke 7Hvor langt er dere på vei når dere skal på første tul?
Masse lykke til7+5, en tidlig ul i dag, vil høre hjerteslag før uke 12
Fikk forresten best bilder med utvendig ul (!) pga veldig fremovervendt livmor. Det vil og si at magen kan synes tidlig denne gangen i følge jordmorMinus 1 time! Hjerte slo helt perfekt, og ble målt akkurat til egne beregninger: 7+4 Glad man har kontroll på EL, hadde vært nedtur å bli satt tilbake en uke hvis man hadde regnet etter menstermin.
På Helsenorge står det at de skal vurdere henvisningen innen 10 virkedager (Rikshospitalet i Oslo). Det gjorde de sist svangerskap, men jeg fikk aldri noe time før uke 15. Da avlyste vi og tok privat istedenfor. Så denne gangen skal jeg ringe med en gang de har vurdert henvisningen. Hjelper å mase6 dager til privat. Men hvor tidlig fikk dere innkalling til OTUL? Er over halvannen uke siden henvisningen ble sendt, synes det er rart jeg ikke har hørt noe.
Tusen takk for svar! Ringte nå og de sa jeg stod på venteliste Da vet jeg i alle fall at det er underveis!På Helsenorge står det at de skal vurdere henvisningen innen 10 virkedager (Rikshospitalet i Oslo). Det gjorde de sist svangerskap, men jeg fikk aldri noe time før uke 15. Da avlyste vi og tok privat istedenfor. Så denne gangen skal jeg ringe med en gang de har vurdert henvisningen. Hjelper å mase
Tok ca en time her , men var gynekolog som sendte henvisning til sykehuset6 dager til privat. Men hvor tidlig fikk dere innkalling til OTUL? Er over halvannen uke siden henvisningen ble sendt, synes det er rart jeg ikke har hørt noe.