Nedtelling til tidlig ultralyd

6 dager til privat. Men hvor tidlig fikk dere innkalling til OTUL? Er over halvannen uke siden henvisningen ble sendt, synes det er rart jeg ikke har hørt noe.

Det var 9, men så viser det seg at gravidhjernen min tuller så har måtte utsette timen. Så nå er det 14 dager

Last edited:
Minus 1 time! Hjerte slo helt perfekt, og ble målt akkurat til egne beregninger: 7+4 :Heartred Glad man har kontroll på EL, hadde vært nedtur å bli satt tilbake en uke hvis man hadde regnet etter menstermin.
Fikk forresten best bilder med utvendig ul (!) pga veldig fremovervendt livmor. Det vil og si at magen kan synes tidlig denne gangen i følge jordmor:happy:

6 dager til privat. Men hvor tidlig fikk dere innkalling til OTUL? Er over halvannen uke siden henvisningen ble sendt, synes det er rart jeg ikke har hørt noe.
På Helsenorge står det at de skal vurdere henvisningen innen 10 virkedager (Rikshospitalet i Oslo). Det gjorde de sist svangerskap, men jeg fikk aldri noe time før uke 15. Da avlyste vi og tok privat istedenfor. Så denne gangen skal jeg ringe med en gang de har vurdert henvisningen. Hjelper å mase :angelic:

På Helsenorge står det at de skal vurdere henvisningen innen 10 virkedager (Rikshospitalet i Oslo). Det gjorde de sist svangerskap, men jeg fikk aldri noe time før uke 15. Da avlyste vi og tok privat istedenfor. Så denne gangen skal jeg ringe med en gang de har vurdert henvisningen. Hjelper å mase :angelic:
Tusen takk for svar! Ringte nå og de sa jeg stod på venteliste :) Da vet jeg i alle fall at det er underveis!

Back
Topp