Ned noen mange kilo, på nytt..2022

Så morsomt:joyful: For min del er snop,Is Smågodt, sukkerholdig brus, sjokolade og Potetgull som jeg skal holde meg unna. Og kjeks som er fulle av sukker Og sjokkis..sånn typ skolebrød/boller osv..
Men sukkerfri brus og burn osv kommer jeg til å drikke.
Deal! ❤️❤️❤️ Dette skal vi klare :smiley-bounce016
 
Første dag uten søtsaker gikk superlett! Sikkert for at jeg var uten i går å, da var jeg fysen:laughing002 Ble litt rolig trening i dag;

30 minutter på mølla
12x3 frifotstående diagonalen med strikk
20x2 push up pluss på knær
15x3 og bue med strikk.

Tenker det er bedre enn ingenting. Tenkte å begynne og legge inn mat, skrive ned hva jeg spiser ila dagen.

Mat 2/1.
Frokost: 1 porsjon kokt havregrøt som har stått til bløtlegging over natta.
Lunsj: 2 knekkebrød med majones, crispsalat, kalkunbryst og agurk. En kaki på siden.
Mellom: en pære og litt agurk.
Middag: Middagssalat med søtpotet, brokkoli, cherrytomat, rødløk og pølser. Litt krutonger til.
Kvelds: 2 knekkebrød med majones, crispsalat, kalkunbryst, agurk og en gulrot ved siden.
Drikke: 2 kaffe med melk, en battery uten kcal og masse vann.
 
Glemte helt å oppdatere i går! I går å i dag er det ikke trening, helt kjørt etter jobb, selv om det bare er 50%. Men krever mye gåing osv. Klarer meg helt fint uten godteri merker jeg, håper det blir like lett hele veien:joyful:

4/1.
Frokost: 1 porsjon kokt havregrøt som har stått til bløtlegging over natta.
Lunsj: 2 knekkebrød med majones, crispsalat, kalkunbryst og agurk. En kaki på siden.
Mellom: en pære og ananas
Middag: Fiskegrateng, 1 potet, grønnsaker og litt rømme.
Kvelds: 2 knekkebrød med egg og et eple.
+ en håndfull nøtter.
 
I dag fikk jeg sodamaskin, endelig. Elsker bubbler:smug: I går var jeg så syyykt sulten, kunne sikkert spist en hel ku.. Ellers har det vært mye på jobb i dag, så helt sykt sliten nå! Å sinnsyke smerter i bena, omg:yuck: Får se om det blir trening i dag eller i morgen.

mat 5/1:
Frokost:
Bløtlagt havregrøt
Lunsj: To knekkebrød, et med egg og et med Philadelphia.
Mellom: Pære, ananas, eple og en liten skål yoghurt med eplebiter.
Middag: Hjemmelaget tomatsuppe med to egg og litt krutonger.
Kvelds: To knekkebrød med leverpostei, majo og sylteagurk med to gulrøtter på siden.
+ en håndfull nøtter.
 
Vekt i dag 100,9. Ned fra 102,1. Fornøy:joyful: satser på å få til en økt i dag. Bare fått meg to økter denne uka
 
Veide meg i dag siden vi sover borte i natt. 100,4. Ned 0, 5 kg! Sier meg fornøye med det, det har vært 0 trening.. har så vondt etter jobb, hele dagen. Godt for psyken å jobbe, men vet ikke hvor klar beina er:bored: men blir uansett å fortsette i 50% jobb frem til time på sykehuset. Halvveis i 30 dager uten godteri, går helt supert:joyful::joyful: Har skikkelig overspist på sushi i dag da:hungover: huff så mett. :hilarious:
 
99,9:woot: Går rett vei! Har fått en sterkere smertestillende krem jeg skal prøve på leggene, sattser på at det gjør utholdenheten til der bedre så jeg får trent mer. Akkurat nå gjør jeg bare leggøvelser fordi jeg må, ikke fordi jeg har lyst. Savner treningsgleden.
 
I dag ble det 3 km på tredemølla. Men oh my god va har skjedd med kondisen siden i vår?!:hungover::hilarious: Ble 30 minutter med intervaller! Skal prøve meg på bare kondisjon frem til neste helg før jeg prøver med på kondisjon + styrke.
 
Glemte helt å oppdatere i går! Det ble 3 km
Intervall kondisjon og 20 Min med noen enkle styrkeøvelser bare for å starte litt forsiktig med det å.
Blir så utolmodig. Fikk svart fra ortopedisk i dag et jeg ikke får time før senest slutten av juni:confused::mad::inpain:
 
Back
Topp