Ultralyd 6+0

hoppestokken

Forumet er livet
Sensommerbarna 2019
Påskeliljene 2022 ❤️
Dere som har vært på UL 6+0, fikk dere se hjerteslag? For ordens skyld, jeg mener hvis du var SIKKER på at du var passert 6+0 ;)
Vet at det er lurt å vente til litt uti uke 6, men vil gjerne høre erfaringer likevel :)
 
Var på 6+1, fikk ikke se noe
 
Dere som har vært på UL 6+0, fikk dere se hjerteslag? For ordens skyld, jeg mener hvis du var SIKKER på at du var passert 6+0 ;)
Vet at det er lurt å vente til litt uti uke 6, men vil gjerne høre erfaringer likevel :)

Var helt sikker på være passert 6+0, var vel et par dager forbi og så ikke hjerteslag. Kom tilbake en uke etterpå og så tydelig hjerteslag. Jeg drar derfor aldri på ultralyd før 7+1, for det var èn kjip uke mellom der :)
 
Jeg var også på TUL 6+0, først og fremst for å bli sikker på at det ikke var en ny EXU. Hun som undersøkte kunne ikke si for sikkert at det var hjerteslag.
 
Var på Tul 5+6 primært for å sjekke at alt var der det skulle være. Vi så hjerteslag, men anså det som en bonus.
 
Jeg var på UL 5+5 (100% sikker termin), og det var såvidt hun fant noe fosteranlegg i det hele tatt. 6+4 var det hjerteslag.
Kommer nok mye an på utstyret, og den som håndterer det. :)
 
Back
Topp