Mai - skravla!

Tenker at de som tror vaksinen inneholder microchip og er en måte å overvåke befolkningen på bør lese seg opp på GDPR lovgivningen....
 
God morgen, og gratulerer med dagen!

Jeg hadde vekking på 6 for å kose litt og stå opp innen 6.30. Nå gikk akkurat eldstemann på badet så da går jeg når han er ferdig.

Hele familien skal være kledd på såpass vi ikke fryser og ut på verandaen klokka 7 med flagget og høre saluttene.

Jeg vet at flagget offisielt skal opp klokken 8, men jeg er vokst opp med at det skal opp klokken 7 med slutten 17.mai. Vi har bare balkongflagg og er ikke underlagt flaggloven siden den gjelder offentlige bygg, så det passer meg helt fint å følge egen tradisjon i dag.

Skal med en gang sette en alarm når det skal ned igjen.
 
Herregud...
Kusinen min er i avisen ang covid-19 (hun som mener at vaksinen fjerne gudgenet, gjør oss til sauer osv). De skriver at hun ikke kommer til å vaksinere verken seg selv eller barna. Hva med å ta med at hun aldri har vaksinert barna med noe, at vaksiner er dyrets merke, som hun selv sier?
Hun kan ikke komme og unnskylde seg med at vaksinene i barneprogrammet ikke er utprøvd over lengre tid. Rart hun blir sett på som en konspirasjonsteoretiker når hun kommer med slike teorier som hun gjør?

What????
 
Jeg forstår ikke hvorfor hun har kommet i avisen, det skumle er at hun høres relativt fornuftig ut. De tar ikke med noe som gir folk et fryktelig inntrykk av henne :shy: skal holde meg for god til å kommentere noe under artikkel.
 
Jeg forstår ikke hvorfor hun har kommet i avisen, det skumle er at hun høres relativt fornuftig ut. De tar ikke med noe som gir folk et fryktelig inntrykk av henne :shy: skal holde meg for god til å kommentere noe under artikkel.

Altså, greit nok med ytringsfrihet, men noen mennesker burde vært holdt igjen av hensyn til seg selv og resten av verden :eek:
 
Altså, greit nok med ytringsfrihet, men noen mennesker burde vært holdt igjen av hensyn til seg selv og resten av verden :eek:
Det verste for min del syns jeg er at vi har samme etternavn og de omtaler henne flere steder i artikkelen med bare etternavn, kjenner at det nesten gjør meg litt uvel. Håper inderlig ikke at folk tror at jeg mener det samme som henne:p føler hun skjemmer ut navnet vårt slik hun holder på på fb, og rundt forbi i kommentarfelter :wacky:
 
Skammer meg over mitt etternavn akkurat nå, ene og alene pga én person, og det er en vond følelse. Artikkelen om henne er hyklerisk, og inneholder en brøkdel av hva hun egentlig tenker og mener. Ble spurt av svoger idag om hun i avisen er i familie med meg, og at tingene hun gikk ut med hørtes fornuftig ut. Ja, det hørtes fornuftig ut. Men provoserende når hun slett ikke går ut med hele sannheten slik hun egentlig ser det (slik hun deler på lukket profil på fb hvertfall) :wacky:
 
Ungene er dratt til far og eg ligger utslått på sofaen med smerter. Kan ikkje ta nattdosen min enda.
 
Skammer meg over mitt etternavn akkurat nå, ene og alene pga én person, og det er en vond følelse. Artikkelen om henne er hyklerisk, og inneholder en brøkdel av hva hun egentlig tenker og mener. Ble spurt av svoger idag om hun i avisen er i familie med meg, og at tingene hun gikk ut med hørtes fornuftig ut. Ja, det hørtes fornuftig ut. Men provoserende når hun slett ikke går ut med hele sannheten slik hun egentlig ser det (slik hun deler på lukket profil på fb hvertfall) :wacky:

Vise svogeren din kva hun faktisk meiner då;)
 
Det verste for min del syns jeg er at vi har samme etternavn og de omtaler henne flere steder i artikkelen med bare etternavn, kjenner at det nesten gjør meg litt uvel. Håper inderlig ikke at folk tror at jeg mener det samme som henne:p føler hun skjemmer ut navnet vårt slik hun holder på på fb, og rundt forbi i kommentarfelter :wacky:

Hjelp!! Skjønner godt at du føler det der ugreit! :eek:
 
Vise svogeren din kva hun faktisk meiner då;)
Altså, kunne godt ha delt med ham, men tviler på at han kommer til å lese alt (hun deler 5-10 ting per dag, og dette har hun gjort siden start, mest om korona og temmelig mye om trump da valget foregikk) :p
Siste status var fortsettelse av alt hun ville ha i artikkelen, tror den hadde blitt 3-4 sider lang i lokalavisen hvis hun hadde fått det med :nailbiting:
 
Altså, kunne godt ha delt med ham, men tviler på at han kommer til å lese alt (hun deler 5-10 ting per dag, og dette har hun gjort siden start, mest om korona og temmelig mye om trump da valget foregikk) :p
Siste status var fortsettelse av alt hun ville ha i artikkelen, tror den hadde blitt 3-4 sider lang i lokalavisen hvis hun hadde fått det med :nailbiting:
Å herregud
 
Altså, kunne godt ha delt med ham, men tviler på at han kommer til å lese alt (hun deler 5-10 ting per dag, og dette har hun gjort siden start, mest om korona og temmelig mye om trump da valget foregikk) :p
Siste status var fortsettelse av alt hun ville ha i artikkelen, tror den hadde blitt 3-4 sider lang i lokalavisen hvis hun hadde fått det med :nailbiting:

Da får han læra at alt som står i avisa, er redigert.
 
Det verste for min del syns jeg er at vi har samme etternavn og de omtaler henne flere steder i artikkelen med bare etternavn, kjenner at det nesten gjør meg litt uvel. Håper inderlig ikke at folk tror at jeg mener det samme som henne:p føler hun skjemmer ut navnet vårt slik hun holder på på fb, og rundt forbi i kommentarfelter :wacky:
Jeg har samme for og etternavn som min svigerinne, det er definitivt ikke noen fordel når den andre personen sliter med både psyke, økonomi og diverse annnet..
 
E39E4FEE-8CA3-48AE-AE9B-5A141C797F87.jpegIsbuffet med litt gelé ogsp, kaken tok vi med da dro til svigerfar.
Nå er magen full og jeg har slengt meg på sofaen
 
Altså, kunne godt ha delt med ham, men tviler på at han kommer til å lese alt (hun deler 5-10 ting per dag, og dette har hun gjort siden start, mest om korona og temmelig mye om trump da valget foregikk) :p
Siste status var fortsettelse av alt hun ville ha i artikkelen, tror den hadde blitt 3-4 sider lang i lokalavisen hvis hun hadde fått det med :nailbiting:
Jeg skulle gjerne sett hele statusen egentlig. XD
 
Back
Topp