Juni - 2020 ☘️

Blir veldig spennende!
Er det ditt første forsøk?
Dette blir mitt andre, men første frysforsøk siden førstemann ble lagd med IVF i 2016 og da ble egget satt rett inn:D
Det er 3. uttak og blir 8’ende innsett siden januar 2018 om jeg har telt riktig. Hadde 2 uttak og 3 innsett med førstemann som er født januar-17 Når på året er din født? Hva mener du med at egget ble satt rett inn? Fersk?
 
Det er 3. uttak og blir 8’ende innsett siden januar 2018 om jeg har telt riktig. Hadde 2 uttak og 3 innsett med førstemann som er født januar-17 Når på året er din født? Hva mener du med at egget ble satt rett inn? Fersk?
Åh. Så leit at du har måtte gjennom så mange❤️
Ja, mener fersk ja:)
 
Hei :)
Skal i gang med nytt ferskforsøk i juni.

Casso - 33 år - B#1 - IVF/ICSI #2 - FER #2 - Gonal F og Fyremadel.

Hadde et negativt ferskforsøk nå i mai. Vi fikk bare et befruktet egg. Skal derfor doble dosen Gonal F neste runde. Fra 150 E til 300 E. Kjenner jeg grugleder meg til det.
Gleder meg til å bli kjent med dere fine damer :)
 
Uff, ja er jo det jeg også er litt redd for men hun sa ikke noe sånn til meg så får bare være forberedt på det KAN være tilfelle.. Jeg bare liker ikke å ikkr vite sikkert :(

Har du fått beskjed om hva slags medisiner du skal ta når du starter opp? Dersom du allerede har en medisinplan så kan det nok hende du skal starte opp i den syklusen du ringer inn, men dersom du ikke har fått det så er det nok mer tvilsomt dessverre.
 
Last edited:
Hei :)
Skal i gang med nytt ferskforsøk i juni.

Casso - 33 år - B#1 - IVF/ICSI #2 - FER #2 - Gonal F og Fyremadel.

Hadde et negativt ferskforsøk nå i mai. Vi fikk bare et befruktet egg. Skal derfor doble dosen Gonal F neste runde. Fra 150 E til 300 E. Kjenner jeg grugleder meg til det.
Gleder meg til å bli kjent med dere fine damer :)


Så trist å høre at forsøket var negativt. Hvordan går det med deg og dere ? Det blir spennende å følge deg :) Når starter du opp med gonal F?
 
Hei, jeg smetter innom her, isteden for mai. Venter på mensen som nok er rett rundt hjørnet.

Fiiol, icsi/tese, ferskforsøk #5/innsett #9, barn #1, Hausken, pergoveris, fyremadel, klexane, prednisolon, hcg-støtte, lutinus.

Lykke til, i fineste juni-måneden allesammen :flower
 
Hei :)
Skal i gang med nytt ferskforsøk i juni.

Casso - 33 år - B#1 - IVF/ICSI #2 - FER #2 - Gonal F og Fyremadel.

Hadde et negativt ferskforsøk nå i mai. Vi fikk bare et befruktet egg. Skal derfor doble dosen Gonal F neste runde. Fra 150 E til 300 E. Kjenner jeg grugleder meg til det.
Gleder meg til å bli kjent med dere fine damer :)

Har alltid fått 300ie (bemfola og gonal-f) og de øker nå til 350ie (pergoveris). Jeg har aldri hatt noen nevneverdige bivirkninger ved stimulering.

Håper det blir slik for deg også, og at det gir bedre uttelling enn sist gang. :Heartred
 
Så trist å høre at forsøket var negativt. Hvordan går det med deg og dere ? Det blir spennende å følge deg :) Når starter du opp med gonal F?

Takk som spør :) det går fint heldigvis, men merker jeg er litt sårbar om dagen. Prøver og ikke la denne ene tingen definere livet. Lettere sagt enn gjort ;-) starter i neste menstruasjonssyklus så ca 15 juni
 
Har alltid fått 300ie (bemfola og gonal-f) og de øker nå til 350ie (pergoveris). Jeg har aldri hatt noen nevneverdige bivirkninger ved stimulering.

Håper det blir slik for deg også, og at det gir bedre uttelling enn sist gang. :Heartred

takk:) ja. Får håpe det det :)
 
Hei, jeg smetter innom her, isteden for mai. Venter på mensen som nok er rett rundt hjørnet.

Fiiol, icsi/tese, ferskforsøk #5/innsett #9, barn #1, Hausken, pergoveris, fyremadel, klexane, prednisolon, hcg-støtte, lutinus.

Lykke til, i fineste juni-måneden allesammen :flower

da er du litt foran meg i løpet. Krysser fingrene for at det er din tur denne gangen!!gleder meg til å følge deg!

Vi gjør tese også. Mannen har uforklarlig azospermi, men de fant heldigvis sæd i testikkel.
 
Har du fått beskjed om hva slags medisiner du skal ta når du starter opp? Dersom du allerede har en medisinplan så kan det nok hende du skal starte opp i den syklusen du ringer inn, men dersom du ikke har fått det så er det nok mer tvilsomt dessverre.
Ja, resepter og sånn er klart så jeg skulle kjøpe nesesprayen i forkant :)
 
da er du litt foran meg i løpet. Krysser fingrene for at det er din tur denne gangen!!gleder meg til å følge deg!

Vi gjør tese også. Mannen har uforklarlig azospermi, men de fant heldigvis sæd i testikkel.

Takk, og i like måte! Dette er første forsøk med tese. Vi har fått god befruktning, (tilsynelatende) gode blastocyster og jeg har blitt gravid 3 ganger. Det ble omsider påvist uforklarlige og uventede dna-skader hos ham etter en mer inngående test. Jeg håper virkelig dette er noe som kan gi bedre utfall, men vi vet jo ikke. Håper for dere også!!
 
Da fikk jeg papirene fra St. Olavs med info:D
Skal ringe inn ved neste menstruasjon, som er forventet om ca 1 uke. Så blir det kontroll med ulrralyd etter 10-12 dager. Og så skal jeg varsle når eggløsningstesten er positiv:smug:
Så blir det innsett av et blastocyst og Lutinus som støtte:D
 
Blir forresten innsett imorgen hos meg. Wish me luck :love2
 
Hadde egentlig blitt med i mai-gruppa, men nå blir ikke innsettet før juni så da blir jeg med her :)

26 år, 1. forsøk (FER) på barn nr 2, naturlig syklus. Har 2 blastocyst i frysa etter forsøket med første barn.

Var på UL-kontroll fredag, fikk beskjed om å begynne å teste etter EL igår. Negativ igår og idag. Så da blir innsettet 2. juni eller senere :)

edit: hører til st. Olavs forresten!
 
Det overlevde ikke opptiningen :sad010Nå har vi ingen igjen på frys og planen videre er usikker.. Jeg er helt knust..
 
Back
Topp