BeSafe iZi Combi x1

ToLykkeTroll

Elsker forumet
Noen som har det?

Vi kjøpte det for en stund siden. Men har ikke instalert det før nå.
Og jeg var helt sikker at vi kunne få ryggen litt lenger bak. Eller hele setet, i en mer "ligge" stilling.
Skjønner? [8|]

Hvordan gjør man det da? Sto ingen ting i instillings heftet.
Men står i en annen ting at det har 5 forskjellige sitte stillinger..
Hva mener de med det da?? hmm..
 
trur det ska vær en sånn spake på sia av stolen som du ska snurr på...
 
Har den be safe izi comfort stolen, å d e nu sånn på¨den iallefall...
 
oki doki smoki.

Da får vi testte det ut i mårra.

Er dere fornøyde med setene deres??
 
ORIGINAL: Elenia

ja æ e veldi førnøyd me mitt iallefall [:)]


vil du utdype? [:)]
 
vi har izi kid fra if. den kan bare være bakovervendt, men er heelt lik som kombien. og er en liten spak i front under der beina til ungen vill være. men den går skuffendes lite bakover
 
ORIGINAL: ToLykkeTroll

ORIGINAL: Elenia

ja æ e veldi førnøyd me mitt iallefall [:)]


vil du utdype? [:)]

 
Ho sett nu veldi godt i stolen, å sovna ho av så ramla ikke hodet fram. Ehm.. Nei syns bare at det e en go stol... sett høyt, så ho får me sæ det meste..
Eneste som æ har merka nu e at ho prøva å kom sæ ut av selene.... At kanskje det e lett for ho å smett ut hånda... Så må følg litt med på det ser æ...
 
Men ellers e d en krute go stol [:)]
 
vi er super fornøyd med sete!! man kan ikke stille det i direkte liggestilling,det er jo ett sete for barn som er blitt litt store. av sikkerhetsmessige grunner så er det bare helt små spedbarn som annbefales å nærmest ligge i bilstoler
 
Jeg ble anbefalt et annet sete, men valgte likevel izi kombi nettopp pga "ligge"stillingen. Men da setet var i bilen satt han nesten bøyd framover! Jeg dro tilbake og de ordnet noe med den spaken ja og fikk strammet setet dypt nedi bilsetet. Nå har kjeg det i liggestilling hele tiden. Hun fra babyshop sa jeg kan sette det mere opp jo eldre han blir, men jeg synes han sitter rett opp nå, så jeg kommer til å ha det i liggestilling hele tiden.
Så av den grunn er jeg ikke så fornøyd med setet.

Sånn ellers funker det jo fint[:)]

Kan jo hende det er forskjellig fra bil til bil og på hvordan setene i bilen er..
 
De fleste bilseter er jo lavere i bakkant enn i forkant så i vår bil sitter småen veldig rett selvom vi har "ligge" innstillingen på. Hadde sikkert vært annerledes om setet stod fremovervendt.
 
 
Jeg ble anbefalt et annet sete, men valgte likevel izi kombi nettopp pga "ligge"stillingen. Men da setet var i bilen satt han nesten bøyd framover! Jeg dro tilbake og de ordnet noe med den spaken ja og fikk strammet setet dypt nedi bilsetet. Nå har kjeg det i liggestilling hele tiden. Hun fra babyshop sa jeg kan sette det mere opp jo eldre han blir, men jeg synes han sitter rett opp nå, så jeg kommer til å ha det i liggestilling hele tiden.
Så av den grunn er jeg ikke så fornøyd med setet.

Sånn ellers funker det jo fint[:)]

Kan jo hende det er forskjellig fra bil til bil og på hvordan setene i bilen er..
Hei. Er klar over at dette er 7 år siden, men må bare spørre... Hvor drar man for å få noen til å titte på bilsetet? Jeg har samme problem som du hadde, og skulle gjerne hatt den ligginga lenger bak. Hu er nemlig bare 6 mnd. Vi har izi plus, men det er vel samme sak.
 
Back
Topp