Noen som er gode på vogn?

Vana

Flørter med forumet
Jeg kan ingenting om vogn, men kjøpte en brukt Emmaljunga nxt90 i helgen. Er dette en ok vogn? Vet dere hvilken årsmodell den er? Og er den mulighet for å kjøpe bilstol som passer den?

Vedlegg

• IMG_20260427_113244.jpg
    IMG_20260427_113244.jpg
    407,5 KB · Visninger: 7
Jeg kan ingenting om vogn, men kjøpte en brukt Emmaljunga nxt90 i helgen. Er dette en ok vogn? Vet dere hvilken årsmodell den er? Og er den mulighet for å kjøpe bilstol som passer den?
Kan ikke supermye selv, men kan prøve å hjelpe! Denne er produsert 26 februar 2020. Vi har Emmaljunga nxt 60 selv (smalere modell enn 90), og var stort sett veldig fornøyd med den. God vogn å trille på både asfalt og grus. Bilstol bør ikke være noe problem. Vi hadde baby bilstol Besafe Izi Go til vårt 2024-barn, og mener den passet med bruk av adapter mellom bilstol og vogn. Dette kan sikkert kjøpes når du kjøper bilstol. Emmaljunga er ellers et anerkjent merke, så du bør ikke ha problemer med å få tak i ekstra utstyr. Vi kjøpte etter hvert en brukt Bugaboo Buffalo til sovevogn i barnehagen da jeg syntes selene var bedre enn emmaljunga (Bugaboo har enkle seler som møtes på midten, Emmaljunga sine er vel festet I kryss og møtes i skrittstroppen), og at vårt barn var veldig lang for alderen så Bugaboo virket litt lengre i ryggen. Men Emmaljunga er helt topp vogn altså :)

Back
Topp