^Forundringspakken^
Elsker forumet
eller 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
eller 
Trykker kanskje mest nå i starten (..og så seinere i svangerskapet..) Går helt i søvne.. slår ikke feil.. må opp i 02-03 tidenja, flere ganger![]()

Kan lett forestille meg hvordan det kjennes.. legg til litt nedpress av babyens hode ogsåGruer meg til å velte meg ut av senga i tredje trimester og vagge ut på do![]()

For ikke å snakke om den sviingen i ribbeina - fordi alt presser oppover.. Sitte i liggende stillingIkke enda, takk og lov, men vet det kommer. Og sittende soving -.-

Off,det der er det aller verste!! Spesielt om baby gir et spark i ribbeina i tillegg, setter jo en totalt utav spillFor ikke å snakke om den sviingen i ribbeina - fordi alt presser oppover.. Sitte i liggende stilling![]()
![]()

I knowOff,det der er det aller verste!! Spesielt om baby gir et spark i ribbeina i tillegg, setter jo en totalt utav spill![]()
Jeg også,hver nattAltså så måtte jeg opp og tisse om natten uten å være gravid også![]()