Klagetråd

Mini våknet 05.30 i dag, dette etter å ha surklet og snorket hele natten. Jeg er også blitt syk, og skal da ta vare på en sutrete baby, med sparsommelig søvn, mens jeg helst bare vil legge meg under dyna selv. :dead:
Uff,så kjedelig :confused: Hvor gammel er han?
Masse god bedring til begge to :Heartpink

Nettopp fylt 7 måneder :Heartred Han er heldigvis på bedringens vei!
Ååå lille venn, han er jo skikkelig baby da :Heartpink Blir kjekt med to tette da,tenk hvor mye glede de får av hverandre ❤️
Mine er jo så spredt, fra 2009-2026 med denne :smiley-bounce022

Ååå lille venn, han er jo skikkelig baby da :Heartpink Blir kjekt med to tette da,tenk hvor mye glede de får av hverandre ❤️
Mine er jo så spredt, fra 2009-2026 med denne :smiley-bounce022
Jepp, og det er så fælt når de er syke. :sorry:
Det blir spennende, veldig spennende:hilarious: jeg har en 2012-utgave også, tror egentlig han føler seg ferdig med småsøsken. :laughing002

Jepp, og det er så fælt når de er syke. :sorry:
Det blir spennende, veldig spennende:hilarious: jeg har en 2012-utgave også, tror egentlig han føler seg ferdig med småsøsken. :laughing002
Ja,det er helt grusomt :confused: Man føler seg så hjelpesløs også!
Hehe,jeg skjønner han godt, min som blir 17 år før denne kommer føler nok mye på det samme :smiley-bounce022 2013 modellen gidder ikke hvis det blir gutt :hilarious: (hun har jo to brødre alt), men er veldig spent da :Heartpink 2019 modellen er veldig stolt og kry og har såå mange spm :Heartpink

Ja,det er helt grusomt :confused: Man føler seg så hjelpesløs også!
Hehe,jeg skjønner han godt, min som blir 17 år før denne kommer føler nok mye på det samme :smiley-bounce022 2013 modellen gidder ikke hvis det blir gutt :hilarious: (hun har jo to brødre alt), men er veldig spent da :Heartpink 2019 modellen er veldig stolt og kry og har såå mange spm :Heartpink
Hahah, forståelig det ja. Eldste har to små hos far og. Har kun brødre da, men han ønsker ikke noe søster heller, så vi får se. :laughing002
Gøy for 19-modellen da :Heartred

Hahah, forståelig det ja. Eldste har to små hos far og. Har kun brødre da, men han ønsker ikke noe søster heller, så vi får se. :laughing002
Gøy for 19-modellen da :Heartred
Blir nok annerledes når babyen kommer uansett :Heartpink De kan virke uinteressert og lite interessert,men blir stolt når de ser babyen :happy:
Ja, minstemann er meget klar for storebror rollen :happy:

Hadde håpet at dette svangerskapet var det jeg kanskje skulle slippe migrenen litt, men den gang ei. Kjempekraftig migreneanfall, og redd for at dette skal bli realiteten resten av svangerskapet også. Fikk botox-behandling forrige svangerskap, men så spørs det hvilken nevrolog jeg møter på neste. :whacky011

Hadde håpet at dette svangerskapet var det jeg kanskje skulle slippe migrenen litt, men den gang ei. Kjempekraftig migreneanfall, og redd for at dette skal bli realiteten resten av svangerskapet også. Fikk botox-behandling forrige svangerskap, men så spørs det hvilken nevrolog jeg møter på neste. :whacky011
Ånei, migrene er så forferdelig grusomt :arghh: Håper virkelig du får hjelp!!! Du kan jo ikke gå sånn hele svangerskapet!

Faktisk helt grusomt ja. Plaget til vanlig, men blir hakket verre under svangerskap.
Jeg er så lei :sad010
Uff,det skjønner jeg,man blir jo helt fullstendig satt ut av det!! Jeg er plaget i perioder også,hadde det under første svangerskap også,helt for jæ**** rett og slett.
Du kan vel nevne for legen hvilken behandling du fikk forrige gang?

Uff må bare klage litt.
Jeg skulle bestille UL denne uken for å se at alt er bra, men jeg er så kvalm om dagen at jeg bare må ta en dag av gangen. :meh: Orker ikke tanken på å ligge i gynekolog-stol mens jeg er kvalm. Men det er samtidig kjipt fordi jeg er jo så nysgjerrig på om det er noe hjerte som banker der inne. Så er litt rådvill.

Skal se om jeg får dratt på apotek snart og kjøpt noe reseptfritt som kan brukes.

Uff må bare klage litt.
Jeg skulle bestille UL denne uken for å se at alt er bra, men jeg er så kvalm om dagen at jeg bare må ta en dag av gangen. :meh: Orker ikke tanken på å ligge i gynekolog-stol mens jeg er kvalm. Men det er samtidig kjipt fordi jeg er jo så nysgjerrig på om det er noe hjerte som banker der inne. Så er litt rådvill.

Skal se om jeg får dratt på apotek snart og kjøpt noe reseptfritt som kan brukes.
Det er jo veldig kort man ligger der da, kan hende det er verdt det? Kjenner du noen som kan handle kvalmestillende for deg så du slipper å dra selv kanskje?

Det er jo veldig kort man ligger der da, kan hende det er verdt det? Kjenner du noen som kan handle kvalmestillende for deg så du slipper å dra selv kanskje?
Ja det er sant, men kvalmen begynner liksom idet jeg reiser meg. Men vurderer å se om jeg kan få til en time nå til uken. Føler jeg begynner å skjønne hva slags mat/snacks som hjelper på kvalmen.
Tenkte også å sende mannen på apoteket i morgen :happy:

Jeg er ikke spesielt kvalm, eller uggen men har så sykt vondt i magen. Altså har helt syke luftsmerter og det kniper såååå.. Måtte opp å gå i natt, til og med ligge på kne på gulvet pga det var så ubehagelig!:laughing002 Hode tenker nå må jeg nr 2, men er jo ikke det.
Kan heller ikke ligge på siden, da gjør det vondt i magen. Så her ligger jeg på rygg :hungover:

Så i Trondheim kommune må man nå tydeligvis gå annen hver gang til jordmor og fastlege på svangerskapskontrollene pga. innbesparing? Synes det er veldig drit, jeg foretrekker å gå til jordmor, de er jo mye mer spesialiserte enn fastlegen, og rotete, synes jeg.

Så i Trondheim kommune må man nå tydeligvis gå annen hver gang til jordmor og fastlege på svangerskapskontrollene pga. innbesparing? Synes det er veldig drit, jeg foretrekker å gå til jordmor, de er jo mye mer spesialiserte enn fastlegen, og rotete, synes jeg.
Hvordan sparer de egentlig på det? Private leger, så det går fra et annet budsjett? :whacky011

Back
Topp