Oss testetøser imellom

Er nok langt fra 10 dpo, har hatt en kjemisk allerede denne rare syklusen derfor jeg ikke skjønner noen ting. Fikk positiv digital veldig tidlig rundt 17 mars, 10 dager etter samleie.. 18 mars målte jeg blodet og da var det helt nede på 0,4 som betyr at det må nesten ikke vært noe hcg bare så vidt streifet borti eller noe. Testene ble helt blanke lørdagen da jeg vet at urinen kan henge igjen selvom blodet er i 0. Meeen så kommer dette mysteriet om hvorfor jeg nå får økende tester. Fra onsdag-fredag i dag… tok en ny nå en helt annen test se bilde. Kan egget bare ikke klart å grave seg helt ned å feste seg ordentlig derfor negativ og rask dropp i hcg? Eller har jeg sluppet to egg som har festet seg ulikt?
Hmm. Ville bedt om å teste hcg hos lege for å se endring.

Hmm. Ville bedt om å teste hcg hos lege for å se endring.
Ja skal til legen for å måle i morgen. Fikk denne i dag på vanlig makesure testen.. disse har vært blenda i helgen og før

Vedlegg

• IMG_6585.jpeg
    IMG_6585.jpeg
    333,1 KB · Visninger: 13
Ja skal til legen for å måle i morgen. Fikk denne i dag på vanlig makesure testen.. disse har vært blenda i helgen og før
Okei! Lykke til! De burde jo kanskje blitt sterkere enn det etter så mange dager. :sorry:
Men strekene er jo der absolutt.

Okei! Lykke til! De burde jo kanskje blitt sterkere enn det etter så mange dager. :sorry:
Men strekene er jo der absolutt.
Ja vet, kan være rundt 15 dpo.. så burde være absolutt sterkere nå ja.. de andre bildene jeg har postet har vært tidlig test. Så denne kan ikke sammenlignes med de. Men helt enig at hvis det hadde vært noe burde den vært mye sterkere.

Ja vet, kan være rundt 15 dpo.. så burde være absolutt sterkere nå ja.. de andre bildene jeg har postet har vært tidlig test. Så denne kan ikke sammenlignes med de. Men helt enig at hvis det hadde vært noe burde den vært mye sterkere.
Blir spennende med hcg måling. Krysser fingrene for deg :love7

Back
Topp