***Klagetråd***

Jeg kommer nok ikke til å senke skuldrene selv før jeg har vært på ul og ser at lille har det fint. Er bare 18 dager til, men 18 dager er lenge å gå med høye skuldre :sorry: Gruer meg til å gå på do neste gang i tilfelle det er mer blod
Det er det.. fikk litt høyere skuldre nå jeg også kjenner jeg.
Du har ikke vurdert å ta privat, for å kunne sjekke litt før?

Det er det.. fikk litt høyere skuldre nå jeg også kjenner jeg.
Du har ikke vurdert å ta privat, for å kunne sjekke litt før?
Det er privat jeg skal om 18 dager, men jeg ligger litt langt bak i denne gruppa her. Skal ta ul privat når jeg er 8+3. Vil liksom se litt mer og da må jeg nesten vente så lenge. Har ikke råd til å ta tul så mange ganger. Men mulig jeg overtaler mannen til det slik at jeg får slappet av litt mer.

Det er privat jeg skal om 18 dager, men jeg ligger litt langt bak i denne gruppa her. Skal ta ul privat når jeg er 8+3. Vil liksom se litt mer og da må jeg nesten vente så lenge. Har ikke råd til å ta tul så mange ganger. Men mulig jeg overtaler mannen til det slik at jeg får slappet av litt mer.
Åh, ja ikkesant, det skjønner jeg godt! Har veldig lyst å ta en til jeg også, men har egentlig ikke råd til så mange jeg heller!
Krysser fingrene for at det går fint, og at dagene ikke går så sakte :Heartred

Leser i notatene mine at jeg hadde både rosa og brun utflod akkurat rundt denne tida (uke 6+2) forrige svangerskapet. Husker jeg gikk helt i kjelleren og var helt sikker på at det hadde gått galt. Men så hadde det ikke det! Håper det er slik for dere også :Heartpink

Plutselig ekstremt kvalm nå på kvelden. Hjalp virkelig ikke at jeg måtte rydde kjøkkenet :banghead:

Nå har jeg blitt helt overbevist at jeg har en tom fostersekk/blighted ovum. Titta med ultralyd på jobb og virker som om jeg bare så en tom livmor. Må sies at jeg bare var 6+0 og det var utvendig og jeg hadde tom blære så litt vanskeligere innsyn men syns ikke det så ut som om det var noe der. Haaaater denne venteperioden!!

Nå har jeg blitt helt overbevist at jeg har en tom fostersekk/blighted ovum. Titta med ultralyd på jobb og virker som om jeg bare så en tom livmor. Må sies at jeg bare var 6+0 og det var utvendig og jeg hadde tom blære så litt vanskeligere innsyn men syns ikke det så ut som om det var noe der. Haaaater denne venteperioden!!
Usikkerheten i første trimester er så kjip :sorry: du var vel gravid med IVF? Så da er du vel ganske sikker på hvir langt du er på vei? Ser mange steder annbefaler å vente til 7+0 for før det er jo ikke sikkert man ser noe

Usikkerheten i første trimester er så kjip :sorry: du var vel gravid med IVF? Så da er du vel ganske sikker på hvir langt du er på vei? Ser mange steder annbefaler å vente til 7+0 for før det er jo ikke sikkert man ser noe
Ja stemmer, helt sikker på hvor langt jeg er på vei. Jeg har lest det samme men allikevel så kjenner jeg meg lite optimistisk :/ angrer på at jeg sjekka.

Back
Topp