SpireSara
Flørter med forumet
Hei og god kveld (natt blir det vel egentlig...) 
Er det flere som sliter med det om dagen? Jeg er 30+6 hvis vi sier det er tirsdag. Sliter spesielt med armene og aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre for at det skal bli bedre! Ligger nå våken fordi begge armene iler og kiler og nekter å la meg sove. Det går i helikopter bevegelser!
Har noen tips eller råd til hvordan jeg kan bedre dette? Jeg bruker støttestrømper på dagtid, klarer ikke sove med sokker... men trur heller ikke støttestrømper på armene er en prima plan på nattestid med alle disse nattsvettene som kommer også
Jeg går nesten ut ifra at jeg ikke er den eneste som sliter med dette hehe, så kanskje denne tråden kan hjelpe flere! Jeg forsøkte å bla gjennom de ulike trådene før jeg postet denne for å passe på at jeg ikke dupliserer.
Hilsen trett mor-to-be med intenst rastløse armer

Er det flere som sliter med det om dagen? Jeg er 30+6 hvis vi sier det er tirsdag. Sliter spesielt med armene og aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre for at det skal bli bedre! Ligger nå våken fordi begge armene iler og kiler og nekter å la meg sove. Det går i helikopter bevegelser!
Har noen tips eller råd til hvordan jeg kan bedre dette? Jeg bruker støttestrømper på dagtid, klarer ikke sove med sokker... men trur heller ikke støttestrømper på armene er en prima plan på nattestid med alle disse nattsvettene som kommer også
Jeg går nesten ut ifra at jeg ikke er den eneste som sliter med dette hehe, så kanskje denne tråden kan hjelpe flere! Jeg forsøkte å bla gjennom de ulike trådene før jeg postet denne for å passe på at jeg ikke dupliserer.Hilsen trett mor-to-be med intenst rastløse armer

Særlig nå i graviditeten som det er mye mer intenst og langvarig er det det eneste som hjelper 100% av gangene. Enten jeg løser det selv eller får mannen til å hjelpe. Han stiller lett opp