4d privat ultralyd

Blo26

Flørter med forumet
Noen her som har tatt 4d ultralyd? Anbefales det? Noen som vet hvor langt man burde være på vei for å få mest ut av det?

Vurderer 3d ul, men er litt usikker - har morkaka fremme og redd det blir vanskelig å se noe særlig :hilarious: Syns også det ofte er dyrt ift hva man får sett

Tok 4D forrige svangerskap, men bilder og video ble ikke bra da baby hadde hånda til fjeset hele tiden. Fikk nytt gratis forsøk uka etter, men samme problemet da. Hadde morkake på fremre vegg, men det hadde ikke noe å si. Jeg vil ikke sløse penger på det denne runden :smiley-ashamed004

Ja jeg har tenkt å gjøre det denne gangen, tar med søsken på 13 og 10 så de også får sett :)

Jeg har veldig lyst til å reise på 3D/4D, men klarer ikke å bestemme meg for når jeg skal bestille time til! Vil ha så bra bilder som mulig, og finner ikke helt ut hvilken uke det er best :happy:

Noen her som har tatt 4d ultralyd? Anbefales det? Noen som vet hvor langt man burde være på vei for å få mest ut av det?
Ville bare si at jeg har vært på 3D/4D i dag, er 26+4, og jeg syns det var sååå verdt det! :love7 Det føltes helt sykt ut å kunne se han så godt, og følte vi knyttet oss veldig til babyen med å ta den timen. Tror storesøsteren vil forstå mye mer av disse bildene også. Vil virkelig anbefale:happy:

Ville bare si at jeg har vært på 3D/4D i dag, er 26+4, og jeg syns det var sååå verdt det! :love7 Det føltes helt sykt ut å kunne se han så godt, og følte vi knyttet oss veldig til babyen med å ta den timen. Tror storesøsteren vil forstå mye mer av disse bildene også. Vil virkelig anbefale:happy:
Så kjekt! Har du lyst til å dele bilde så vi får en pekepinn på hvordan det var i uke 26? Vet de sier mellom uke 28-32 ish men man blir jo litt usikker når det er lurt

Her er to av bildene :love7 Fikk veldig mange gode bilder, og videoer! Jeg var redd det skulle være for tidlig, men hun sa det var perfekt tidspunkt da det var større sjans for at han snudde seg i en god posisjon nå. Jeg er veldig fornøyd. Fikk flere hvor man ser han enda bedre, men ønsker å ha de for oss selv:angelic:

Åå jeg har så lyst å ta en 3d ultralyd, men er lang reisevei og jeg har morkaken fremme.. typisk om han da ligger feil til.. :confused:

Så fantastiske bilder! Kanskje vi og må kjøre på snart da! Har akkurat passert 27 uker. ❤️

Så fantastiske bilder! Kanskje vi og må kjøre på snart da! Har akkurat passert 27 uker. ❤️
Jeg vil anbefale etter min erfaring fra i dag :happy: Jeg var redd han skulle ha for lite underhudsfett til å se «trekkene» hans, men ble såå positivt overrasket:love7 han veier omtrent akkurat 1 kilo nå, kan tydelig se likheter hos storesøsteren.

Skal være heldig om jeg får et bra bilde da eller får se noe i det hele tatt :hilarious:
Du kan jo eventuelt ringe å forhøre deg litt da, vil tro det skal være mulig med morkaken foran også :happy: Er ikke mange gangene i livet man går gravid, så er jo verdt å undersøke litt.

Back
Topp