Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det siste der har jeg også!Trykk nederst i magen, lett kvalme som kommer og går. Litt ømme bryster. Og føler at jeg vil grine hver gang jeg ser på ungene mine![]()

det var det som fikk meg til å mistenke at graviditetstesten kanskje kom til å være positiv!

Jeg bestilte mammabukser på hm i går, fordi jeg er så oppblåstKvalm, brekninger, veldig trøtt, såre bryster, føler meg "full" i magen, og har en god del stikk og kramper/mensmurringer og det stråler veldig i tissen til tider. Kjenner allerede det er ekkelt og at jeg blir ekstra kvalm når buksene mine stammer over magen, så tror jeg må finne noen nye bukser
I morges brakk jeg meg av tanken på å snakke, av alle ting![]()
Med første kom magen i uke 16-17 (bærer veldig utenpå), så har jeg lest at det er vanlig den kommer litt tidligere som andregangs. Så da går jeg vel rett ifra oppblåstmage til gravidmage 
Må nok gjøre det samme! Med første tok det litt tid før magen kom, men andre ungen orka jeg ikke vanlig bukse fra sånn 6-7 ukerJeg bestilte mammabukser på hm i går, fordi jeg er så oppblåstMed første kom magen i uke 16-17 (bærer veldig utenpå), så har jeg lest at det er vanlig den kommer litt tidligere som andregangs. Så da går jeg vel rett ifra oppblåstmage til gravidmage
![]()
Og jeg som solgte gravidbuksa mi for bare noen måneder siden 

Ja, det kan variere fra dag til dag. Man blir fort bekymret når det gjør det.Både kvalme, stikk/murringer og trøtthet har vært myyye mildere i dag enn det har vært siden fredag. Bli jo litt nervøs såklart, men er vel kanskje normalt at det går litt i bølger?