Symptomtråd

Trykk nederst i magen, ligamentsmerter (tror jeg) i lysken og tiss innimellom, uvel hvis jeg ikke spiser ofte nok etterfulgt av sure oppstøt :playful:

Trykk nederst i magen, lett kvalme som kommer og går. Litt ømme bryster. Og føler at jeg vil grine hver gang jeg ser på ungene mine :laughing002

Luktesansen min er i fyr og flamme! Også har jeg ikke pms :wacky: det var det som fikk meg til å mistenke at graviditetstesten kanskje kom til å være positiv!

Kvalm, brekninger, veldig trøtt, såre bryster, føler meg "full" i magen, og har en god del stikk og kramper/mensmurringer og det stråler veldig i tissen til tider. Kjenner allerede det er ekkelt og at jeg blir ekstra kvalm når buksene mine stammer over magen, så tror jeg må finne noen nye bukser:yuck:
I morges brakk jeg meg av tanken på å snakke, av alle ting:hilarious::hilarious:

Såre bryster, stikk i nedre del av magen, murringer i ny og ne, første kvalmebyge i dag under biltur som heldigvis gikk over på fem minutter :smiley-bounce012 Mener på at kvalmen og trøttheten kom for fult i uke 7-10 sist, men håper på mindre denne gang :laughing002 (5+3).

Kvalm, brekninger, veldig trøtt, såre bryster, føler meg "full" i magen, og har en god del stikk og kramper/mensmurringer og det stråler veldig i tissen til tider. Kjenner allerede det er ekkelt og at jeg blir ekstra kvalm når buksene mine stammer over magen, så tror jeg må finne noen nye bukser:yuck:
I morges brakk jeg meg av tanken på å snakke, av alle ting:hilarious::hilarious:
Jeg bestilte mammabukser på hm i går, fordi jeg er så oppblåst :laughing002 Med første kom magen i uke 16-17 (bærer veldig utenpå), så har jeg lest at det er vanlig den kommer litt tidligere som andregangs. Så da går jeg vel rett ifra oppblåstmage til gravidmage :laughing002

Jeg bestilte mammabukser på hm i går, fordi jeg er så oppblåst :laughing002 Med første kom magen i uke 16-17 (bærer veldig utenpå), så har jeg lest at det er vanlig den kommer litt tidligere som andregangs. Så da går jeg vel rett ifra oppblåstmage til gravidmage :laughing002
Må nok gjøre det samme! Med første tok det litt tid før magen kom, men andre ungen orka jeg ikke vanlig bukse fra sånn 6-7 uker :laughing002 Og jeg som solgte gravidbuksa mi for bare noen måneder siden :banghead::laughing002

Har en del murringer og litt stikninger, forventer liksom å blø hvert øyeblikk. Treg mage, småømme bryster og litt høy puls. Sliter med å ha på stramme bukser. Håper det er gode tegn selvom de ikke er så tydelige.
Merker også at jeg brekker meg så det kjennes langt ned i magen når jeg pusser tunga for tiden :laughing002

Jeg er kvalm, kaster opp, trøtt, skjelver, såre ømme bryster og stikkinger i magen. Mensenmuringene jeg hadde har roet seg en del, er der av og til. Er 6+0 i dag. Har termin 31.oktober så ikke helt november, men kan jo fort bli novemberbaby. :laughing002

Litt kvalm, var ikke sånn med første. Ømme bryster, murringer eller ligamentsmerter. Begynner å ha følelsene utenpå kroppen. Tungpustet og svakere på trening.
Ja også er jeg mye svimmel og trøtt :hungover:

Last edited:
Kvalm av og på men pr nå klarer eg å kontrollere det med mat / snacks, svimmel når eg reise meg, andpusten som bare det og sikkelig luktesans :dead:

Ømme bryster og lagt på meg alt for mange kg de siste to ukene. Skjønner ikke greia? Er det vann? Ingen god start på en 9 mnd lang vektøkning

Ingen symptomer ellers - noe som stresser meg veldig. På denne tiden med forrige hadde en 2-3 lang kvalmeperiode startet.

5+5.
Eneste symptomet hittil er at jeg er mer emosjonell. Gråter av å bla gjennom videoer på Insta hvor folk annonserer graviditet:hilarious:
Dette er barn nr 4. Med de 3 første har jeg ikke kjent på noe før uke 10. Da har det vært ømme bryst i 1-2 uker og trøtthet. Håper på det samme denne gangen også:)

Både kvalme, stikk/murringer og trøtthet har vært myyye mildere i dag enn det har vært siden fredag. Bli jo litt nervøs såklart, men er vel kanskje normalt at det går litt i bølger?

Både kvalme, stikk/murringer og trøtthet har vært myyye mildere i dag enn det har vært siden fredag. Bli jo litt nervøs såklart, men er vel kanskje normalt at det går litt i bølger?
Ja, det kan variere fra dag til dag. Man blir fort bekymret når det gjør det.

Back
Topp