førstegangsprøver☀️
Flørter med forumet
Så kjedeligIngenting spennende i dag, så da er det bare skygge på enda en type test. Skuffende for måtte legge meg klokken ni, etter å ha holdt meg våken en time. Ikke skjedd siden jeg var gravid i høst

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedeligIngenting spennende i dag, så da er det bare skygge på enda en type test. Skuffende for måtte legge meg klokken ni, etter å ha holdt meg våken en time. Ikke skjedd siden jeg var gravid i høst

Tusen takkGratulerer så mye med graviditet og fine tester![]()
Åå så kjedeligi natt kom tanta på besøk.

Åååh! Gratulerer
Så glad på dine vegne!Oi, wow!! Den var jo skikkelig fin!

Tusen takkÅååh! GratulererSå glad på dine vegne!
Håper for deg også!Tusen takkOi, wow!! Den var jo skikkelig fin!![]()
Har du testet noe mer?Gratulerer så mye med sterk og fin test
Setter deg opp nåTusen takkGratulerer så mye med sterk og fin test![]()
Setter deg opp nå

Ser veldig bra ut detJa, testet litt utover dagen i dag. Glemte det på morgenurinDa så testene slik ut:
Vis vedlegget 479979
Hadde vel holdt meg i 3-4 timer.

Jeg opplevde også en dag hvor testen så litt svakere ut og fikk målt hcg som til og med triplet seg på to døgn. Hadde enten målt annenhver dag eller prøvd å få målt hcg i blod. Man blir så stresset av svakere testerFøler ikke testene i dag har steget
De to nederste fra i dag, 13 dpo..

Så skuffendeNå resignerte jeg jo skuffet på dpo 10 med blendahvite tester. Dpo og IKM i dag. TR har ikke kommet, men ny test viser fortsatt blankt. Så den er vel rett rundt hjørnet da. Har hvertfall murringer og ryggsmerter, noe som betyr at den er nok på vei![]()

Jeg hadde 3 like dager (10, 11, 12 dpo) før det kom en dobling. Foreløpig gått fint herFøler ikke testene i dag har steget
De to nederste fra i dag, 13 dpo..