Våre tester

Skulle kjøpe clearblue digital i dag, men apoteket her jeg bor har sluttet å selge clearblue til fordel for rfsu, så endte opp med rfsu digital (uten ukeindikator). Tok selvfølgelig en på litt utvannet urin, så digital ble negativ og strips ble svakere enn i morges. Ganske stresset et øyeblikk der.. Tok en ny ista på konsentrert urin og da ser den piiittelitt sterkere ut enn i morges :love017 Får se an stripsen i morgen tidlig på om jeg tar digital i morgen tidlig eller søndnag!

Øverste 9dpo morgen, midten 10dpo morgen og nederst i morges 11dpo. Rfsu digital viste "not pregnant", men kanskje streken ikke er sterk nok enda.. litt demotiverende å få negativ digital da! :crybaby2

Men jeg føler strimmeltestene stiger fint, ut fra at de skal dobles hver 48 time ca?:love7

Vedlegg

• Screenshot_20260228_111006_Gallery.jpg
    Screenshot_20260228_111006_Gallery.jpg
    223,1 KB · Visninger: 25
Fikk denne idag på IKM. Har veldig blanda følelser da jeg hadde en ufrivillig senabort i uke 18 i august! Skulle egentlig igang med IVF og en ganske styrt syklus pga lave eggreserver.. Redd, engstelig og samtidig litt glad.. :)

Vedlegg

• 20260301_084659.jpg
    20260301_084659.jpg
    1 MB · Visninger: 27
Det tenker jeg også! Nå vurderer vi å booke privat ultralyd mot slutten av mars, selv om vi må kjøre rundt 4 timer for nærmeste privatklinikk :hilarious:
Jeg bestilte i dag til uke 8 :-D Greit å se at alt har utviklet seg slik det skal, selv om det ikke er en garanti for at det skal gå bra :-) I det første svangerskapet fikk jeg en blødning i uke 7, så da fikk jeg ultralyd og såg et bankende hjerte :love7 Håper jeg slepper det denne gangen, men uansett fint å ha bestilt en ul til rundt den tiden.

Back
Topp