IKM uke 9

Så kjipt:arghh: men som du sier så er du hvertfall et steg nærmere en neste eggløsning! Håper det sitter for deg/dere :Heartred Ønsker du eg setter deg på TR eller vil du vente til litt senere i uken?
Ja, må bare prøve å tenke positivt. Det skjer sjeldent så fort som man ønsker, bare å smøre seg med litt tålmodighet ❤️
Det er bare å sette meg på TR.

Fikk denne nå ikveld, ikm imorgen! Veldig vanskelig å få fanget streken på bilde men helt klart strek i virkeligheten.. flere som ser? :)

Vedlegg

• Snapchat-2073873263.jpg
    Snapchat-2073873263.jpg
    141,4 KB · Visninger: 62
  • 20260228_225837.jpg
    20260228_225837.jpg
    959,4 KB · Visninger: 62
Jeg tok en negativ test fredag morgen før jeg dro på hyttetur. Da var jeg 13 dpo mente jeg.
Kom tilbake i dag, til dette.
Syns jo de er veldig svake, til å være 15 dpo, men er tatt midt på dagen, ikke konsentrert og drukket mye rart i løpet av det siste døgnet, ref. hyttetur:hilarious:
Kan vel ikke være skygge? Det er jo på begge merker.
Mulig EL var senere enn jeg trodde da, testet positivt fredag 13. kveld på den, så trodde jeg hadde EL 14.02. Hadde kun sex 13., 14. og 15. februar, men EL kan jo ha vært senere enn det for dét.
Kan man ha kjemisk så sent?
Mistet vår første forsøk i 8+3-ish i november, dette er PP3 etter det. Litt mer tilbakeholden nå på om det er positivt kjenner jeg.

216153A4-AFC3-4F72-8655-A2F46F8E7AB5_1_105_c.jpeg

Jeg tok en negativ test fredag morgen før jeg dro på hyttetur. Da var jeg 13 dpo mente jeg.
Syns jo de er veldig svake, til å være 15 dpo, men er tatt midt på dagen, ikke konsentrert og drukket mye rart i løpet av det siste døgnet, ref. hyttetur:hilarious:
Mulig EL var senere enn jeg trodde da, testet positivt fredag 13. kveld på den, så trodde jeg hadde EL 14.02. Hadde kun sex 13., 14. og 15. februar, men EL kan jo ha vært senere enn det for dét.
Mistet vår første forsøk i 8+3-ish i november, dette er PP3 etter det. Litt mer tilbakeholden nå på om det er positivt kjenner jeg.

Vis vedlegget 479970
Den ser rosa og fin ut! :Heartred

Den ser rosa og fin ut! :Heartred
Ja, det er farge på den i alle fall. Så nå blir det testet i morgen tidlig for å se om det er noe sterkere. Har greid å roe ned på testene i PP etterhvert, første PP var jeg manisk. Men nå kommer jeg jo til å bli manisk på G-tester igjen, etter at vi mistet (streken ble ikke sterkere etterhvert, og fikk aldri 3+ uker på CB. Bare 2-3.

Vis vedlegget 479970
Syns og disse ser veldig rosa og fine ut :smiley-angelic001 :Heartred Tenker du å ta noe digitalt?

Syns og disse ser veldig rosa og fine ut :smiley-angelic001 :Heartred Tenker du å ta noe digitalt?
Ja, det blir nok noen vanlige i morgen tidlig, og så rett på apoteket etter jobb. Så det var halv pris på nycoplus multi også, så må innom læll. Fikk dårlige vibber sist når ikke stigningen var helt som forventet, så håper på tydeligere progresjon nå. Og at jeg blir mindre koko.

Ja, det blir nok noen vanlige i morgen tidlig, og så rett på apoteket etter jobb. Så det var halv pris på nycoplus multi også, så må innom læll. Fikk dårlige vibber sist når ikke stigningen var helt som forventet, så håper på tydeligere progresjon nå. Og at jeg blir mindre koko.
Krysser fingrene for at det er økning og en liten spire som sitter! Oppdater gjerne :Heartred

Back
Topp