Tankeboksen (",)

Biggasol

Flørter med forumet
Veldig kjekt å se at vi blir flere. Disse ukene er spennende, men og nervepirrende.
Det er som en karusell med flere loops av bekymringer og faser.:blackeye:
Jeg selv kjenner jeg er veldig utålmodig nå mot første ultralyd :bounce

Noen andre som allerede har time til tidlig UL? :)

Jeg har også bestilt time 23/3, og hååper så inderlig det holder! IKM i dag uten tegn til menstruasjon Når skal du på UL? Var ikke i mine tanker tidligere men med flere aborter vil jeg gjerne se at det går som det skal allerede i uke 7.

Jeg har også bestilt time 23/3, og hååper så inderlig det holder! IKM i dag uten tegn til menstruasjon Når skal du på UL? Var ikke i mine tanker tidligere men med flere aborter vil jeg gjerne se at det går som det skal allerede i uke 7.
Det forstår jeg veldig godt at du ønsker. :love2
Går du på noe støttemedisin mtp tidligere historikk? Og har du mye symptomer?
Krysser alt for at denne gangen er bra :smiley-angelic001

Jeg skal på UL 13/3 :)

Ingen medisiner :) Får prøve litt til før jeg evt vurderer det. Først BO, så liten jente, så MA, så kjemisk og nå denne så statistikken er nok ikke så ille enda.. Men vi får se - håper denne går :)

Trett ellers ingen symptomer :) Hva med deg?

Jeg har time til UL uke 6+5 tror jeg, 17. mars. Hvis ikke jeg mister først, har noen spontanaborter bak meg og en BO i fjor. Derav så tidlig ultralyd. Tar det privat fordi de private gir meg støttemedisiner og vi samtidig da skal snakke om å evt trappe de ned, men ville fått det offentlig også om jeg kontaktet de - bare orker ikke ringe for å avbestille time dersom dette ikke går..

Ingen medisiner :) Får prøve litt til før jeg evt vurderer det. Først BO, så liten jente, så MA, så kjemisk og nå denne så statistikken er nok ikke så ille enda.. Men vi får se - håper denne går :)

Trett ellers ingen symptomer :) Hva med deg?
Da har du i hvert fall prøvd uten, så det forstår jeg :)Huff, det må være beintøft.

Så kjekt med en liten jente da:love2
Håper alt på at denne klamrer seg fast hos deg :happy:

Jeg er også veldig trøtt og svimmel, murringer og vonde bryst. Kroppen jobbær på :joyful:

Vi får bare smøre oss med tålmodighet frem til UL :smiley-angelic003

Jeg har time til UL uke 6+5 tror jeg, 17. mars. Hvis ikke jeg mister først, har noen spontanaborter bak meg og en BO i fjor. Derav så tidlig ultralyd. Tar det privat fordi de private gir meg støttemedisiner og vi samtidig da skal snakke om å evt trappe de ned, men ville fått det offentlig også om jeg kontaktet de - bare orker ikke ringe for å avbestille time dersom dette ikke går..
Da er du rett etter meg :)

Åh, det må være så vondt. Har du hatt noe utredning mtp flere SA? Er det første gang du er på støttemedisiner?

Håper virkelig at det er det som skal til denne gangen :smiley-angelic001:love2

Spennende! :happy:
Ja, det har vært mange tøffe runder. Har fått utredning av både mannen og meg, alt ser bra ut utenom at jeg har PCOS. Har forsøkt IVF uten hell også, responderte dårlig virket det som. Har tatt støttemedisiner tre ganger tidligere, men fått albyl-e i tillegg denne gangen, så håper det er det som skal til! :)

Spennende! :happy:
Ja, det har vært mange tøffe runder. Har fått utredning av både mannen og meg, alt ser bra ut utenom at jeg har PCOS. Har forsøkt IVF uten hell også, responderte dårlig virket det som. Har tatt støttemedisiner tre ganger tidligere, men fått albyl-e i tillegg denne gangen, så håper det er det som skal til! :)
Håper også det :smiley-angelic001
Masse lykke til på UL, gleder meg til å følge deg, om du ønsker å dele selvfølgelig.:happy:

Jeg har faktisk valgt å vente med tul frem til den vi får på sykehuset. Har mistet 4 ganger det siste året, og kjenner at nå vil jeg bare ta det som det kommer. Får ikke gjort noe fra eller til og ønsker ikke å vite om jeg evnt bærer et dødt foster i mange uker før kroppen ordner opp. :bag:

Har ikke time til fastlegen før 17.mars, i morra er jeg u5, så vurderer å bestille UL privat. Må bare få fortalt nyheten til samboeren først :smiley-ashamed005

Jeg har faktisk valgt å vente med tul frem til den vi får på sykehuset. Har mistet 4 ganger det siste året, og kjenner at nå vil jeg bare ta det som det kommer. Får ikke gjort noe fra eller til og ønsker ikke å vite om jeg evnt bærer et dødt foster i mange uker før kroppen ordner opp. :bag:
Veldig trist at du måtte igjennom så tøffe tak. Helt forståelig i din setting at du venter :Heartred

Flere som har opplevd lett blødning omkring IKM og har erfaring med om dette er normalt hvis man allerede har fått positiv graviditetstest flere dager?

Flere som har opplevd lett blødning omkring IKM og har erfaring med om dette er normalt hvis man allerede har fått positiv graviditetstest flere dager?
Dessverre ingen erfaring! Det jeg har lest er at så lenge du ikke blør klumper og lik en vanlig mens eller mer og testene ikke blir svakere så går det nok bra :love7 Jeg hadde en blødning i uke 7 i første svangerskap, og fikk ultralyd hvor alt var i orden :-) har du sluttet å blø? Du får helt sikkert time hos legen din for å få tatt blodprøver så du slepper å bekymre deg? :Heartred

Back
Topp