IKM uke 10

Jeg tok en som var omtrent som igår kveld imorges. Vet ikke om jeg tester en gang til ikveld eller venter til imorgen.

Har du klart å holde deg? :happy:
Blir fort mindre forskjell på et døgn etterhvert synes jeg. Sikkert lurt å vente til i morgen med neste test, men ikke så lett :playful: :playful:

Ja, ikke testet mer faktisk. Syntes urinen var litt lys og

Blir fort mindre forskjell på et døgn etterhvert synes jeg. Sikkert lurt å vente til i morgen med neste test, men ikke så lett :playful: :playful:

Ja, ikke testet mer faktisk. Syntes urinen var litt lys og
Ja, og jeg ble nesten litt stresset for at testene var sterke. Er det ikke det ene så er det det andre, alt kan man bekymre seg over :dead: :bored:

Da prøver du å vente til imorgen? Var det make sure du testet med nå?

Ja, og jeg ble nesten litt stresset for at testene var sterke. Er det ikke det ene så er det det andre, alt kan man bekymre seg over :dead: :bored:

Da prøver du å vente til imorgen? Var det make sure du testet med nå?
Ja, uff. Den første tiden er stressende

Tror fort det blir det, med mindre urinen er mer konsentrert i kveld. Ja Make sure vanlig, batch 53

Min firbente baby :Heartred
1000017940.jpg

Tror jeg kan settes på gravid :Heartred

Øverste fra i morges og nederste fra nå ikveld, på ikke veldig konsentrert urin, så tror det er såpass grei økning at jeg tenker at jeg er gravid inntil videre:love7

Nå må jeg bare finne ut av hva jeg skal gjøre videre, har aldri vært gravid før så dette blir en ny verden:Heartred

Vedlegg

• Screenshot_20260228_215221_Gallery.jpg
    Screenshot_20260228_215221_Gallery.jpg
    317,6 KB · Visninger: 44

Øverste fra i morges og nederste fra nå ikveld, på ikke veldig konsentrert urin, så tror det er såpass grei økning at jeg tenker at jeg er gravid inntil videre:love7

Nå må jeg bare finne ut av hva jeg skal gjøre videre, har aldri vært gravid før så dette blir en ny verden:Heartred
Husker den overgangen fra i sommer :hilarious: :hilarious: I prøver forumet skjer det ting hele tiden, syntes tiden gikk fort. Med en gang man blir gravid går tiden såå treigt, og jeg hadde ikke første legetime før i uke 11 liksom :hilarious: Går mange uuuker før det skjer noe. Så derfor ender mange med å ta privat UL bare for å se at NOE skjer :hilarious:

Men ja, step 1: Få deg en legetime mellom uke 6 og 8.

Husker den overgangen fra i sommer :hilarious: :hilarious: I prøver forumet skjer det ting hele tiden, syntes tiden gikk fort. Med en gang man blir gravid går tiden såå treigt, og jeg hadde ikke første legetime før i uke 11 liksom :hilarious: Går mange uuuker før det skjer noe. Så derfor ender mange med å ta privat UL bare for å se at NOE skjer :hilarious:

Men ja, step 1: Få deg en legetime mellom uke 6 og 8.
Huff ja, kjenner jeg er utålmodig allerede:confused2 Jeg har tenkt tanken på privat ul, men tror ikke det et noen plasser i nærheten som tar privat ul, med mindre man kan få det ved offentlig sykehus:hilarious: må kjøre 3-4 timer for nærmeste privatsykehus/klinikk.

Jeg ringer nok legen i slutten av neste uke for å få time, sålenge testene forsetter å stige så fint:Heartred

Gratulerer så mye med graviditet og fine tester :smiley-bounce016

Jepp, har tenkt en stund at dette blir siste sjangse og egentlig var det den ppen jeg ble gravid sist. Ble noen pper til, siden jeg mistet. Prøvd av og på i nesten fire år nå
:Heartred krysser fingrene for deg! Forstår deg, tenker nok vi vil gjøre det samme etterhvert. Får se hvordan dette går først.

8 dpo her, og dagene snegler seg av gårde. Kjenner ingenting spesielt. Snart går vi endelig inn i uke 10. har dere som har fått positiv test kjent noe annerledes denne gang?

8 dpo her, og dagene snegler seg av gårde. Kjenner ingenting spesielt. Snart går vi endelig inn i uke 10. har dere som har fått positiv test kjent noe annerledes denne gang?
Jeg har kjent meg litt tung på en måte i livmor-området. Ellers ingenting annerledes.
Krysser fingrene for at det blir flere positive tester her!:Heartpink

5DPO, herlighet så sakte dagene går. :hilarious:
I dag skal jeg fortsette på tatoveringen, håper vi blir ferdig, eller hvertfall kommer så langt at det ikke må se helt dust ut i 1,5 år om jeg får positiv test om en ukes tid. :D
Og i morgen er det heldigvis jobb! Jeg syns det er deilig med helg altså, men deilig å ha noe og fylle dagene med også mens de kryper seg avgårde.

Back
Topp