Symptomtråd

Hatt noen episoder med skikkelig brekninger og kvalme de siste to dagene :grumpy: Jeg skal aldri på inn på søppelrommet på jobb igjen denne graviditeten i alle fall :hungover: Det får noen andre gjøre :laughing002
Spent på hvordan dette blir på jobb.. Er jo bare 5+3, kan bli verre enn dette :banghead: Ikke så lett å være sykepleier i stell da..

I dag er jeg så vanvittig trøtt, har bare lyst til å legge meg igjen :laughing002 Typisk så er det travelt på jobb i dag, men sitter heldigvis på hjemmekontor da, så litt roligere enn på kontoret.

6+0 i dag og har vært sånn små uggen/kvalm hele dagen. Tidligere har dette kommet før litt på kvelden, men i dag har det vært mer utover dagen. Jeg er liksom ikke super kvalm, bare sånn at jeg kjenner at det er der. Noen som har lignende kvalmhetsfølelse? Vil tro jeg ligger på en 3/4 på skalaen fra 1-10 :smiley-ashamed004

Stadig kvalm og bare lyst på take away mat. Kan bli dyrt i lengden :laughing002
Fått resept på phenergan og Xonvea, tenkte å prøve phenergan først da den også kan bidra til at jeg sover bedre. I tillegg til at prisforskjellen på disse to er ganske stor:smiley-ashamed004:smiley-ashamed004

Jeg begynner også kjenne det i hoftene. Fatter ikke at det skal begynne så tidlig :oops:

Er 3 gang jeg opplever det, kjipt det begynner så tidlig. Har kjent det i hoftene flere ganger før positiv test:hilarious:

Jeg har kommet til 7+0 i dag, og på mandag startet kvalmen. Den ligger over meg hele dagen, men har heldigvis ikke hatt oppkast enda. Puppene er tunge og ømme, føles som at de skal falle i gulvet når jeg tar av bhen:oops:Ellers sliter jeg skikkelig med trøtthet. I går fortalte jeg sjefen om graviditeten, i tilfelle noe skulle bli verre. Han var så positiv, og sa at jeg kunne forskyve arbeidsdagen de dagene jeg har behov for det:Heartpink

6+5 her og kjempekvalm også. Føler meg akutt deprimert over situasjonen… Tar postafen som tar toppen av kvalmen men føler meg likevel helt forferdelig. Klarer ikke se for meg å ha det sånn her i 6 uker til?! Er hjemme med 1 åringen som ikke går i bhg og vi har ikke noe å finne på heller, så dagene går ekstremt sakte.

6+5 her og kjempekvalm også. Føler meg akutt deprimert over situasjonen… Tar postafen som tar toppen av kvalmen men føler meg likevel helt forferdelig. Klarer ikke se for meg å ha det sånn her i 6 uker til?! Er hjemme med 1 åringen som ikke går i bhg og vi har ikke noe å finne på heller, så dagene går ekstremt sakte.
Stakkars, det er virkelig ikke lett! Sliter også med kvalmen men har ikke barn så kan ikke tenke meg hvordan du har det :Heartred

det at det kanskje varer i ukesvis er ganske psykisk tøft

Jeg har vært syk i det siste med hovne lymfeknuter på halsen som har gjort nakken min kjempestiv, som igjen har gitt meg migrene med påfølgende kvalme..
Men jeg begynner jo nå å lure på om kvalmen egentlig er pga graviditeten da den ennå ikke har gitt seg. Jeg var ikke kvalm forrige svangerskap så aner ikke hva som er bra av kvalmestillende, har dere noen tips til reseptfrie alternativer? Har ikke legetime før onsdag:dead:

Back
Topp