Jah, da var det min tur igjen. Har en gutt fra juli 23. Vi ble enige om å begynne å prøve i april. Sambo har en tanke om at det er kjipt med bursdag sent på året, er enig jeg, men kroppen var ikke og vi var nok litt uforsiktig
er litt overrasket over hvor lett det gikk da legen mente at jeg var i tidlig perimenopausen.
Er 4u+5 på vei, så det er veldig tidlig enda. Men de siste dagene har murringene tatt seg opp. Og i dag var jeg ganske svimmel på jobb. Sambo vet ingenting enda, skal forberede en overraskelse til han.
Er skeptisk til at spira kommer i november, da første mann kom 16 dager for tidlig.
er litt overrasket over hvor lett det gikk da legen mente at jeg var i tidlig perimenopausen.Er 4u+5 på vei, så det er veldig tidlig enda. Men de siste dagene har murringene tatt seg opp. Og i dag var jeg ganske svimmel på jobb. Sambo vet ingenting enda, skal forberede en overraskelse til han.
Er skeptisk til at spira kommer i november, da første mann kom 16 dager for tidlig.
Gratulerer! Da er vi presist like langt kommet, og jeg er også skeptisk til om det blir novemberbaby da minsten kom 14 dager før termin i 2020
murringer her også, men føler de har begynt å gi seg litt i forhold til for en uke siden.
og gratulerer til deg også.
. Duracellkanin altså de siste dagene.
Blir vel til å krasje i løpet av de nærmeste dagene