IKM uke 10

Jeg har fått svaaak positiv 9dpo en gang, og 10dpo har den også vært svak, men jeg har ikke lurt på om jeg har sett streken :love2

Edit: ser tilbake på kamerarullen at det var først 11 dpo jeg kunne se streken ordentlig.
Jeg også har testet svakt positivt 11dpo, håper jeg klarer å holde meg til da :smiley-angelic006

Jeg har alltid testet positivt 8dpo med både vanlig og tidlig test. Har hatt 7 SA, 1MA og 2 kjemiske, men med spiren som satt hele veien så aner jeg ikke hvilke dpo jeg var siden vi dro på ferie og lot prøving være prøving. Testet ikke etter EL og hadde null kontroll på syklusen etter SA så kan ha vært 8 dpo og kan ha vært 14 dpo.
Hadde bare en tidlig test som røyk i dag så i morgen blir det vanlig test.

Kanskje litt tmi, men deler uansett!

Hadde akkurat sex! I forkant var jeg skikkelig uggen/kvalm, men gikk over før vi hadde sex. Et minutt etter vi var ferdig fikk jeg skikkelig mensmurringer i livmoren. Fikk på do, og da fikk jeg skikkelig intense smerter nederst i magen, både midt i og ut mot sidene. Det strålte og ned lysken og ut i lårene :confused2 :confused2 ble uvel og småsvimmel/kvalm. Det var litt av og på sånn i 2-5 minutter, nå er jeg helt fin igjen og merker ikke noe til det. Utrolig merkelig følelse!

Kan jeg forsiktig melde meg inn her…?
Har aldri gjort dette før, men har sneket en del og lest på disse trådene. Ser spennende ut. :love2
Jeg hadde en MA i oktober og hysteroskopi den 27. januar. Venter på eggløsning og eventuell mensen nå, men aner ikke når noe skal komme. Har hørt at sykluser etter MA/SA/utskrapning/hysteroskopi/osv kan ta lang tid…

BaktPotet - 30 - PP1 - B2 - EL & IKM = ??

Tok nye tester nå, både babyplan og makesure. Ser strek på begge to :nailbiting: Håper de bare blir sterkere og sterkere! Ikke så lett å se på bildene, men legger de ved likevel. IMG_1402.jpegIMG_1401.jpeg

Har aldri gjort dette før, men har sneket en del og lest på disse trådene. Ser spennende ut. :love2
Jeg hadde en MA i oktober og hysteroskopi den 27. januar. Venter på eggløsning og eventuell mensen nå, men aner ikke når noe skal komme. Har hørt at sykluser etter MA/SA/utskrapning/hysteroskopi/osv kan ta lang tid…

Velkommen :happy:

Velkommen til oss <3

Følte meg inspirert i dag, første testen er svidd av :nailbiting: Selvfølgelig nada å se her:laughing025

Vedlegg

• IMG_7295.jpeg
    IMG_7295.jpeg
    380,4 KB · Visninger: 28
  • IMG_7296.jpeg
    IMG_7296.jpeg
    439,4 KB · Visninger: 29
Julji - 30 - B2 - PP3 etter MA - EL 22/2 - IKM 8/3.

Alle gode ting er tre - håper jeg i alle fall! Har dessverre ikke fått testet etter EL denne gangen, men har jo hatt symptomene som gir meg en viss peiling. Fikk heller ikke lagt inn særlig med aksjer, så har ikke helt troen. Men krysser alt ❤️

Back
Topp