Veldig lurt. Jeg hadde jo egentlig bestemt meg for å vente til 10 dpo jeg også. Skulle hatt samme viljestyrke som degSamme her, men angret meg så jeg tok ikke likevelGjemte de igjen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig lurt. Jeg hadde jo egentlig bestemt meg for å vente til 10 dpo jeg også. Skulle hatt samme viljestyrke som degSamme her, men angret meg så jeg tok ikke likevelGjemte de igjen
![]()
Vi får nå se da, ikke sikkert jeg klarer å holde meg lengre enn til i morgenVeldig lurt. Jeg hadde jo egentlig bestemt meg for å vente til 10 dpo jeg også. Skulle hatt samme viljestyrke som deg![]()

krysser fingrene for at det blir to streker senere7dpo og blenda![]()

Bare å bli her hvis du vilJeg havner muligens på IKM uke 11 nå tror jeg. ChatGPT spår Lørdag/Søndag uke 10 eller mandag uke 11. Umulig å si med disse tulle syklusene.![]()
Ser ingen uke 11Jeg har også tatt i dag, 8dpo. Synes jeg skimtet noe, men sikkert bare ønsketenkning6dpo, og syklusens første test er svidd av![]()

Ohh spennendeJeg har også tatt i dag, 8dpo. Synes jeg skimtet noe, men sikkert bare ønsketenkning![]()
Bare å bli her hvis du vilSer ingen uke 11

Tror vi er mange som prøver uansett fødselsmåned. Har ikke tid til å ta noe pauserTusen takk
Nei ingen har laga en ser det ut som. Kanskje det bare er jeg som er så dust at jeg vil ha termin i slutten av november![]()
![]()
Tror vi er mange som prøver uansett fødselsmåned. Har ikke tid til å ta noe pauser
Huff, god bedringVi har en skikkelig feberrunde hjemme, og minsten har øyekatarr. Jeg står på jobb med feber og knasker paracet![]()

Oi spennende, vil du dele bilde?Jeg har også tatt i dag, 8dpo. Synes jeg skimtet noe, men sikkert bare ønsketenkning![]()

Jeg kasta testene fordi det ikke syntes noe på bildene (slettet bildene også)Oi spennende, vil du dele bilde?![]()
Prøver meg på ny test i morgen eller onsdag 
tok en til, på utvannet urin

Jeg har fått svaaak positiv 9dpo en gang, og 10dpo har den også vært svak, men jeg har ikke lurt på om jeg har sett strekenHva er det tidligste dere har fått positiv?