IKM uke 8❤️

Hvitere enn hvitest i dag 8 dpo :p Testa tydelig positiv 9 dpo i april, og svakt positivt 8 dpo ettermiddag i august. Så føler nesten at denne dagen og imorgen er «gjeldende» fordi det er standarden min :bag: har ikke flere makesure igjen, bare babyplan nå. Så var nok skygge på makesure, da vil jeg ikke kjøpe de igjen på en stund :smiley-ashamed004
IMG_4277.jpeg

Hvitere enn hvitest i dag 8 dpo :p Testa tydelig positiv 9 dpo i april, og svakt positivt 8 dpo ettermiddag i august. Så føler nesten at denne dagen og imorgen er «gjeldende» fordi det er standarden min :bag: har ikke flere makesure igjen, bare babyplan nå. Så var nok skygge på makesure, da vil jeg ikke kjøpe de igjen på en stund :smiley-ashamed004
Vis vedlegget 479211
Jeg har både testa tydelig positivt 8 dpo og negativt 13 dpo, men pos 2 dager etter ikm som begge har resultert i mine små skatter. Så her føler jeg ikke på noen fasit :hilarious: er også ganske sikker på at jeg ble gravid sent i syklusen i desember, men mista tidlig i januar uten at jeg felt fikk med meg at jeg var gravid før jeg testa etter el som ble positiv pga hcg-rester :hilarious::smiley-ashamed004 da testa jeg 13 dpo med negativ test og gidda ikke teste etterpå.

Jeg har både testa tydelig positivt 8 dpo og negativt 13 dpo, men pos 2 dager etter ikm som begge har resultert i mine små skatter. Så her føler jeg ikke på noen fasit :hilarious: er også ganske sikker på at jeg ble gravid sent i syklusen i desember, men mista tidlig i januar uten at jeg felt fikk med meg at jeg var gravid før jeg testa etter el som ble positiv pga hcg-rester :hilarious::smiley-ashamed004 da testa jeg 13 dpo med negativ test og gidda ikke teste etterpå.
Ja, kan jo selvfølgelig variere, men jeg gir nok opp mesteparten av håpet imorgen (selv om det enda er mange dager igjen), bare fordi hodet mitt sier at det da ikke har skjedd noe. Må prøve å holde hodet kaldt, men..

Men kanskje du bli gravid denne syklusen da? Siden det kanskje var en mulighet for at det ble sånn som det ble sist? :Heartred

Ja, kan jo selvfølgelig variere, men jeg gir nok opp mesteparten av håpet imorgen (selv om det enda er mange dager igjen), bare fordi hodet mitt sier at det da ikke har skjedd noe. Må prøve å holde hodet kaldt, men..

Men kanskje du bli gravid denne syklusen da? Siden det kanskje var en mulighet for at det ble sånn som det ble sist? :Heartred
Kanskje :smiley-angelic001 Håper jo såklart det. Kroppen er bare så rolig nå. Ingen stikk, murringer, utflod, migrene, ingenting som kan vise til at noe skjer. Tenkte å vente til lørdag, men tar kanskje en test i kveld da for å komme igang

Kanskje :smiley-angelic001 Håper jo såklart det. Kroppen er bare så rolig nå. Ingen stikk, murringer, utflod, migrene, ingenting som kan vise til at noe skjer. Tenkte å vente til lørdag, men tar kanskje en test i kveld da for å komme igang
Det er de syklusene jeg har hatt minst symptomer jeg faktisk har blitt gravid! Så kanskje?? :love2Jeg blir glad om du blir med meg på testekjøret :p :hilarious:

I dag har jeg mindre murringer enn i går, såvidt jeg kjenner noe innimellom, i går var det mye tak nederst i magen. Spennende :bookworm:

Vis vedlegget 479211
Hater makesure etter forrige runde :happy8 er du fornøyd med babyplan?

Hater makesure etter forrige runde :happy8 er du fornøyd med babyplan?
Har alltid likt makesure best! men ikke nå, blir jo så gira av skygger! :arghh: tja, føler kanskje at babyplan viser strek senere enn makesure, men kanskje babyplan er mer pålitlige av den grunn? :smiley-ashamed004
Liker ikke tidligtestene til babyplan da, der er det mye skygger ute å går

Dette er en av grunnene til at jeg ikke er så fan av babyplan, synes alltid det blir fargestoff igjen i kantene på graviditetstestene. Ikke så ofte på eggløsningstester, men veldig ofte på G tester :shifty:
Ettermiddagen test, skyggesynet mitt er fremdeles på plass i rett lys :p:hilarious:
IMG_4281.jpeg

Fortsatt lite å melde om her, kan kanskje ane noe om jeg legger virkelig godvilje til i rett vinkel :hilarious: 9-10 dpo. Legger ut hvis flere enn meg synes det er gøy å glo på tester :happy:

Vedlegg

• IMG_3481.jpeg
    IMG_3481.jpeg
    944,1 KB · Visninger: 52
  • IMG_3482.jpeg
    IMG_3482.jpeg
    838 KB · Visninger: 52
Når vi først er inne på tester … :angelic:
Er jeg helt kokkelimonke som ser noe på kveldens tørre test kontra går kveld sin tørka test? Igår øverst og i dag nederst :nailbiting: ser det veldig godt i virkeligheten at det er en skyggestrek der
IMG_4291.jpeg

Back
Topp