Vektoppgang

At kroppen skal gidde tviholde sånn på fett, er skikkelig dårlig gjort. -_-
Ja, er biologisk betinget, kroppen vil alltid opp i høyeste vekt. Er derfor «alle», tror det er 95%, som går på slankesprøyter går opp igjen når de slutter. Er skikkelig urettferdig

Ja, er biologisk betinget, kroppen vil alltid opp i høyeste vekt. Er derfor «alle», tror det er 95%, som går på slankesprøyter går opp igjen når de slutter. Er skikkelig urettferdig

Skulle vært mulig å override akkurat det minnet til kroppen på noe vis :bored:

33+3 idag. Bikket 15kg opp idag. Hadde satt meg et mål om at det skulle være maks’en min, haha.. Som om jeg kan bestemme det! Fortsatt 4-6 uker igjen, så spørs om det ikke øker litt mer ja.. ugh, gruer meg til alt skal vekk igjen.

33+3 idag. Bikket 15kg opp idag. Hadde satt meg et mål om at det skulle være maks’en min, haha.. Som om jeg kan bestemme det! Fortsatt 4-6 uker igjen, så spørs om det ikke øker litt mer ja.. ugh, gruer meg til alt skal vekk igjen.
Jeg var så fornøyd for å ha ligget under 15 kg («bare» 8 faktisk) opp. Meeeeeeeen, så har ødemene kommet. Gått opp nå 5 kg på tre uker. Og er bare i uke 34. Så bare 2 igjen til min ønskegrense. Det har jeg ikke trua på

Veide meg på svangerskapspoliklinikken igår og de mente jeg hadde gått opp 20 kilo. De ventet ikke til vekta hadde stilt seg ferdig heller før de bare skrev ned det første tallet som kom opp. Synes det virket rart at jeg plutselig skulle gått opp nesten 7 kilo på 4 uker. Veide meg på kontroll hos jordmor idag og da viste vekta 3 kilo mindre. Så vektoppgangen er 15,3 kilo siden før svangerskapet. Hørtes mer riktig ut heldigvis!

Veide meg på svangerskapspoliklinikken igår og de mente jeg hadde gått opp 20 kilo. De ventet ikke til vekta hadde stilt seg ferdig heller før de bare skrev ned det første tallet som kom opp. Synes det virket rart at jeg plutselig skulle gått opp nesten 7 kilo på 4 uker. Veide meg på kontroll hos jordmor idag og da viste vekta 3 kilo mindre. Så vektoppgangen er 15,3 kilo siden før svangerskapet. Hørtes mer riktig ut heldigvis!
Vekta kan variere mye fra dag til dag og fra vekt til vekt er min erfaring :p Høres uansett ut som normal vektoppgang :Heartred

Vekta kan variere mye fra dag til dag og fra vekt til vekt er min erfaring :p Høres uansett ut som normal vektoppgang :Heartred
Ja, det er sang. Hadde jo på klær og sko og alt igår. Men har fått beskjed om å ikke gå opp så mye pga allerede høy bmi før svangeeskap. Så ble anbefalt å gå opp 6-9kg gjennom hele svangerskapet. Så har stresset mye med den vekta

Jeg gikk opp ca 18 kg i alle mine tre svangerskap. Spiste lite og sundt . Store babyer på over 4 kg . Alle gutter. 14 dager etter fødsel var vekten tilbake til normalen. Ikke kunne det se ut som jeg hadde mye vann i kroppen heller. Barnepleieren spurte på føden på sykehuset etter minstemann ,- hvordan kan lille deg få så stor baby

Back
Topp