IKM uke 8❤️

Har bestemt meg for å ikke teste før IKM, og skal prøøøve å ikke kjenne etter symptomer. Jeg hadde ingen følbare symptomer i forrige svangerskap før jeg var i uke 5 eller 6, og testet ikke positivt før 13 dpo. Men hadde utslag på pulsklokke (økt hvilepuls og 2 kg opp i vekt) dagen før positiv test. Har ikke pulsklokke lenger, og vekten er veldig ustabil for tiden hehe. Håper jeg klarer det!! Må holde meg superopptatt med andre ting tror jeg :laughing002 følger spent med på deres tester!

Har bestemt meg for å ikke teste før IKM, og skal prøøøve å ikke kjenne etter symptomer. Jeg hadde ingen følbare symptomer i forrige svangerskap før jeg var i uke 5 eller 6, og testet ikke positivt før 13 dpo. Men hadde utslag på pulsklokke (økt hvilepuls og 2 kg opp i vekt) dagen før positiv test. Har ikke pulsklokke lenger, og vekten er veldig ustabil for tiden hehe. Håper jeg klarer det!! Må holde meg superopptatt med andre ting tror jeg :laughing002 følger spent med på deres tester!
Spennende å prøve å vente :nailbiting: skjønner godt at du må holde deg superopptatt, det er grusomt vanskelig å ikke teste når man først har startet :laughing002

Helt ok temp, men kan den ikke stige littegrann mer da slik at det blir spennende? :hilarious:
1000015961.jpg

Jeg ligger en grad høyere enn jeg bruker, men dette kan være at jeg har influensa. Jeg har også utrolig ømme bryster. De kjennes såre ut, men kan være grunnet influensa. Hoster så mye at jeg er helt ømm i bryst og lunger.

Spent på neste uke om det viser seg og ligge noe mer bak, eller om det bare er influensaen. Er 9dpo i dag.

Jeg ligger en grad høyere enn jeg bruker, men dette kan være at jeg har influensa. Jeg har også utrolig ømme bryster. De kjennes såre ut, men kan være grunnet influensa. Hoster så mye at jeg er helt ømm i bryst og lunger.

Spent på neste uke om det viser seg og ligge noe mer bak, eller om det bare er influensaen. Er 9dpo i dag.
kjedelig med influensa :sorry: når tenker du å teste for å se om det potensielt er noe annet da? :love2

kjedelig med influensa :sorry: når tenker du å teste for å se om det potensielt er noe annet da? :love2
Egentlig tenkte jeg å vente til IKM, men det er 21. og en evighet til. Så kanskje 16.-18.en gang da er jeg mellom 14-16dpo og tenker at jeg vil få et tydelig svar på testen og kan endten bli glad eller legge det fra meg. :happy:

Har så lyst å komme i gang med testingen selv. Er muligens 2 dpo i dag. Føles som en evighet å vente en uke til før testing. Kjipt med ikm på en søndag altså

Dagen tester, rimelig blank fortsatt :rolleyes: 8/9 dpo. Men med de to andre har jeg ikke sett antydning før 11/12 dpo ca. Så håpet er der fortsatt :joyful:

Vedlegg

• IMG_3474.jpeg
    IMG_3474.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 37
  • IMG_3470.jpeg
    IMG_3470.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 40
Kjenner progesteronet jobber skikkelig på denne gangen. Håper det betyr at kroppen er i vater igjen etter aborten i oktober, for har hatt lite PMS symptomer i lutealfasen de siste månedene. Kjenner takvise skikkelige murringer nederst i livmor og i korsryggen.
Kanskje det er et egg som borer seg fast? :smiley-angelic001

Håper, håper:smiley-angelic001:Heartred

Back
Topp