Januar 2026 :)

Melder meg inn her. Uttak blir på mandag. Forhåpentligvis innsett til torsdag. Kan ikke alle utrykkene, men jeg var på kontroll i går. 7 egg på høyre side, flere egg på venstre side (vanskelig å telle pga stor dermoidcyste der). Ledende egg 17 mm. Jeg skal sette ovitrelle kl 21 i kveld. Uttak 0830 på mandag.

Andie19 - 32 år -b2 - forsøk 1 - uttak 9/2 - innsett 12/2
Velkommen og lykke til❤️

Noen av dere som har hatt styrt syklus og brukt progynova? Ble avbrutt, så startet aldri på progesteron. Men har fortsatt ikke fått tilbake mens, 14dager etter siste tablett progynova.
Når fikk dere mens igjen?

Noen av dere som har hatt styrt syklus og brukt progynova? Ble avbrutt, så startet aldri på progesteron. Men har fortsatt ikke fått tilbake mens, 14dager etter siste tablett progynova.
Spent på svar :) hvorfor ble det avbrutt? Jeg går på progynova. Håper du får tilbake mens fort!

Edit: leste ditt tidligere innlegg. Så utrolig kjipt!! Har du fått noen forklaring på hvorfor kroppen ikke reagerer på østrogen?

Spent på svar :) hvorfor ble det avbrutt? Jeg går på progynova. Håper du får tilbake mens fort!

Edit: leste ditt tidligere innlegg. Så utrolig kjipt!! Har du fått noen forklaring på hvorfor kroppen ikke reagerer på østrogen?
Er nok unntakstilfelle jeg. Slimhinnen skal jo reagere positivt på østrogen.
Har ikke fått noe svar, så planen er å teste uten medisiner. Var så forberedt på at mens skulle komme få dager etter stopp, men har bare murringer på dag 12.
men har hatt problemer etter MA og langvarige rester. Gikk på kur i jula for kronisk endometritt, som var ferdig ca 1 uke før forrige mens. Så om det er noe med det, eller bare at kroppen ikke vil respondere på medisiner.
Hvordan går det med deg og stimulering?
Når skal du på kontroll?

Hei jeg kan settes som ikke gravid :( begynte å blø på mandag å hcg blodprøve viser ikke stigning :(
Så ble kjemisk. Tøft å stå i alt dette her,men har heldigvis 3 stk på frys :Heartred
Så utrolig leit å høre! Håper du kommer deg så greit gjennom de neste ukene som mulig :Heartred

Hmm, hvor tykk var slimhinnen din da du stoppet? Du må jo ha noe å blø ut hvis man skal blø... Fallet i østrogen og progesteron-konsentrasjon (men mest progesteron) er det som gir blødning, så mulig du må ha en progesteronkur a la provera for å få menstruasjon. Men igjen, da må du ha noen form for slimhinne å blø ut.

Hmm, hvor tykk var slimhinnen din da du stoppet? Du må jo ha noe å blø ut hvis man skal blø... Fallet i østrogen og progesteron-konsentrasjon (men mest progesteron) er det som gir blødning, så mulig du må ha en progesteronkur a la provera for å få menstruasjon. Men igjen, da må du ha noen form for slimhinne å blø ut.
Kanskje det er derfor det ikke kommer noe blødning. Den var bare 4 mm når jeg stoppet.
Har hatt svake mensmurringer helt siden jeg sluttet. Men har også økende blank utflod.
Har sjekket med et par eggløsningstester, for har tenkt at kroppen kanskje har gått videre i ny syklus, men de er negative enda.
Blir ikke klok på kroppen min og hva den driver med :rolleyes:
Fikk faktisk nesten postitivt eggløsningstest i kveld. Så da har nok kroppen bare gått videre uten blødning. Men er i hvert fall godt med noen svar på hva som skjer.

Last edited:
Er nok unntakstilfelle jeg. Slimhinnen skal jo reagere positivt på østrogen.
Har ikke fått noe svar, så planen er å teste uten medisiner. Var så forberedt på at mens skulle komme få dager etter stopp, men har bare murringer på dag 12.
men har hatt problemer etter MA og langvarige rester. Gikk på kur i jula for kronisk endometritt, som var ferdig ca 1 uke før forrige mens. Så om det er noe med det, eller bare at kroppen ikke vil respondere på medisiner.
Hvordan går det med deg og stimulering?
Når skal du på kontroll?
Det er så tungt når det ikke går som en forventer. Hvertfall når man ikke går på medisiner og bare må se an.. :/ Føler veldig med deg!

Jeg hadde kontroll i dag. Slimhinna var 1,2 cm. Skal ha mitt første innsett på fredag :smiley-angelic001

Det er så tungt når det ikke går som en forventer. Hvertfall når man ikke går på medisiner og bare må se an.. :/ Føler veldig med deg!

Jeg hadde kontroll i dag. Slimhinna var 1,2 cm. Skal ha mitt første innsett på fredag :smiley-angelic001
Så bra slimhinne! Håper på at dette forsøket lykkes for deg❤️
Fikk nesten postitivt test for eggløsning, så har ihvertfsll funnet ut hva kroppen driver med :)

Back
Topp