Drømmen om en til i familien♡ ☆Gravid med nr7☆

5+5 og morsdagen:love7

Fikk et nytt charm til armbåndet mitt med nr "7", en kake og en flott tegning snuppa skriplet ned kjapt(hun vet jeg elsker fairy's):laughing002:Heartpink

Jeg er verdens heldigste:sad010:Heartpink
20260208_213834.jpg
20260208_213638.jpg
20260208_163351.jpg

Såå fin tegning da ❤️
Straks 6 uker og! Hvordan er kvalmen..?

Blir så glad for tegningene hennes- stolt mammahjerte :love017

Ja, det går går unna, straks halvveis til 12+0:laughing002 Var kvalm igår, men idag har formen vært ypperlig og no kvalme:p Måtte det fortsette sånn:smiley-angelic001

Screenshot_20260209_230117_Gallery.jpg
Screenshot_20260210_002203_Preggers.jpg
Screenshot_20260210_002319_Preglife.jpg
Screenshot_20260210_002358_Pregnancy+.jpg

Wææh, allerede 6+0 :nailbiting: Halvveis til uke 12+0:smiley-bounce012Ømme pupper, men ellers kjenner jeg ikke stort annet enn oppblåst som en flodhest:laughing002 lyst på søtsaker og grønnsaker:hilarious: Elsker lilleskatten i magen allerede:love017:sad010Detta MÅ bare gå bra❤️❤️❤️ 7 dager igjen til ultralyd❤️

Gruer meg til imorgen, da skal jeg med 16åringen på A-hus for laparoskopi❤️ Mistanke om endometriose❤️

Hurra for 6 uker ❤️❤️ Blir spennende med UL, da skal vi få se en perfekt liten bønne, for tenk! ;)

Lykke til i morgen, til 16-åringen ❤️

Hvordan gikk det i dag?

Hurra for seks uker, og en uke til ultralyd :shy:

Endometriose vev er fjernet og sendt til vevsanalyse!? De må ha det svart på hvitt at det er det, men kirurgen mente det var det. Har fått satt inn hormonspiral og skal på p-piller igjen uten opphold. Eneste de kan gjøre med Endometriose :sorry: er endelig på vei hjem, vært der siden kl 10 idag. Snuppa har vondt! Takk som spør❤️❤️❤️

Endometriose vev er fjernet og sendt til vevsanalyse!? De må ha det svart på hvitt at det er det, men kirurgen mente det var det. Har fått satt inn hormonspiral og skal på p-piller igjen uten opphold. Eneste de kan gjøre med Endometriose :sorry: er endelig på vei hjem, vært der siden kl 10 idag. Snuppa har vondt! Takk som spør❤️❤️❤️
Men huff, så fælt! Er det for smertelindring? Høres helt grusomt ut!

Stakkars jente, som er så plaget allerede :sorry: Får håpe fjerning av vev og hormoner holder det litt i sjakk :HeartredMasse god bedring til henne

Håper hun får følt seg litt bedre etterhvert, at dette holder alt i sjakk.. ❤️ Fælt at man ikke får gjort så mye mer med det :(

Hvor lenge varte det?

Men huff, så fælt! Er det for smertelindring? Høres helt grusomt ut!

Å fjerne vevet er for smertelindring og spiral+p-piller er også det. Eneste en kan gjøre med endometriose

Stakkars jente, som er så plaget allerede :sorry: Får håpe fjerning av vev og hormoner holder det litt i sjakk :HeartredMasse god bedring til henne

Ja, det er så fælt:sorry: Begynte når hun var 10 år gammel! Og hun fikk mens noen dager etter hun ble 11 år, akkurat som meg. Takk, gode du❤️

Back
Topp