Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Ikke sant! Ja nei, det blir ikke riktig enda uansett! Men har en liten drøm om at dette ikke er siste.. hehe. Her sover jeg med baby og mannen med de to andre, så akkurat nå trenger vi jo ikke flere soveromkanskje sånn familieseng (får reklame på det hele tiden, haha) er løsningen! Når det er sagt snorker mannen, så jeg må ha barn som sover hele natta for å sove sammen med ham igjen! Vi sov sist sammen en natt jula 24
hilarious
, og vi er begge enige om at det var en grusom natt! Hadde ettåringen mellom oss som bidro til det da.
Haha, ikke sant! Nei, får oftere sove sammen her altså, men siden han ikke får til å sove særlig med unger i senga, og ofte trenger morgenen mer, så ender det fort opp med at han sover på sofaen
kanskje sånn familieseng (får reklame på det hele tiden, haha) er løsningen! Når det er sagt snorker mannen, så jeg må ha barn som sover hele natta for å sove sammen med ham igjen! Vi sov sist sammen en natt jula 24
så spennende med budrunde!!! Hvordan gikk det?

Har hørt Peugeot 5008 har tre isofix seter bak, men vår Volvo har bare to
Genial bil til små barn sånn sett!
Føles så «kriminelt» å plassere barnet i framsetet, vet ikke hvorfor 

mannen har egentlig sagt at vi gjerne skulle hatt en til om jeg kunne ha vært 100% hjemme de første preening jobbet gradert etter det. Det tror jeg ikke går, hvert fall ikke før om typ 10 år