Skravletråd

Vi snakker om baby i magen til september 2024-ungen som er knappe 16 måneder :) Har sagt det de nærmeste på jobb og 2024-barselgruppa . Og til mine foreldre på Facetime. Vil gjerne si det til svigers når vi treffes.
Jeg har jo også september 2024 barn :Heartred

Jeg tenkte å spørre ei venninne som er sykepleier egentlig, men vet mange spør legen. Noen gjør det også selv :dontknow Skal ikke til legen før 11+3, og det er bare en måned igjen til utløpsdatoen på min. Så må høre om de kan ta inn testen hvis jeg tar den med en gang, eller om jeg må bestille ny. I så fall er det greit å vente til uke 11 og få tatt UL rett føre slik at man vet at alt er bra der inne.
Tenker å spørre, men regner med at det er stort sjanse for at de sier nei :bookworm:
Ah, ja. Jeg har en venninne som er sykepleier jeg kunne brukt om jeg skal.
Sorry mye spørsmål her:angelic:
Skal man ta denne samtidig som UL sånn som i Norge?

Ah, ja. Jeg har en venninne som er sykepleier jeg kunne brukt om jeg skal.
Sorry mye spørsmål her:angelic:
Skal man ta denne samtidig som UL sånn som i Norge?
Du må ikke det, men det er jo praktisk å se at alt er bra før du bruker en test til nesten 9000 kroner :smiley-ashamed004

Jeg ble tante for en liten gutt i går kveld (søsteren min sin nr. 2). Jeg får ikke besøkt henne før i påsken, så tenkte jeg ville sende en nyfødt gave opp. De har jo derimot alt fra før siden det er gutt nr. 2 med kort tid imellom. Hva er en fin nyfødt gave synes dere?

Jeg ble tante for en liten gutt i går kveld (søsteren min sin nr. 2). Jeg får ikke besøkt henne før i påsken, så tenkte jeg ville sende en nyfødt gave opp. De har jo derimot alt fra før siden det er gutt nr. 2 med kort tid imellom. Hva er en fin nyfødt gave synes dere?
Morgenlevering, Blomster og frokost på døren?:happy:

Morgenlevering, Blomster og frokost på døren?:happy:
Det var det jeg gjorde dagen hun skulle føde forrige gang. Men han kom litt på overtid den gangen også. Denne gangen lurte jeg litt på om jeg skulle gitt noe med navn på. Enten gravert barnebestikk, eller en sånn gå-vogn. Eller noe i dn duren. Hun har jo en sånn fra før, men da kan jo han første være med på leken om han vil. De har et hus med veldig nøytrale farger.

Screenshot_20260201_182935_Chrome.jpg

Det var det jeg gjorde dagen hun skulle føde forrige gang. Men han kom litt på overtid den gangen også. Denne gangen lurte jeg litt på om jeg skulle gitt noe med navn på. Enten gravert barnebestikk, eller en sånn gå-vogn. Eller noe i dn duren. Hun har jo en sånn fra før, men da kan jo han første være med på leken om han vil. De har et hus med veldig nøytrale farger.

Vis vedlegget 478663
Sånne vogner er jo perfekt :happy: :happy:

Det er jo en fin gave når det kommer navn på. Jeg hadde nok gått for det tror jeg :happy:

Back
Topp