Konsert/Festival

Vilde26

Flørter med forumet
Vi har bestilt tons of rock billetter som er i juni. Da vil jeg jo være ca 6mnd på vei. Er det i det hele tatt innafor at jeg kan dra eller må vi avbestille? Tenker i forhold til lyd etc. Tar ingen sjanser hvis det er farlig for ungen. Hadde selvfølgelig holdt god avstsd til scenen men har hørt det er mye høy lyd der.

Var kjempe mange gravide der i fjor. Men en del hadde kjøpt VIP billetter og satt litt lengre unna og sånt.

Jeg var på black metall-konsert i en kjeller da jeg var 33 uker på vei i forrige svangerskap, spurte legen først. Det eneste det resulterte i var at de sangene som ble spilt der endte opp som sovesanger når hun kom ut to uker senere..hun elsker det enda, og hun er 20 mnd gammel nå! Aldri skjønt hvorfor, og ingen av oss foreldrene har egentlig hørt på det. Vi var der kun for å støtte en venn… :hilarious:

Jeg var på black metall-konsert i en kjeller da jeg var 33 uker på vei i forrige svangerskap, spurte legen først. Det eneste det resulterte i var at de sangene som ble spilt der endte opp som sovesanger når hun kom ut to uker senere..hun elsker det enda, og hun er 20 mnd gammel nå! Aldri skjønt hvorfor, og ingen av oss foreldrene har egentlig hørt på det. Vi var der kun for å støtte en venn… :hilarious:
Det hadde typen likt rock er ikke min sjanger er for opplevelsen

Det hadde typen likt rock er ikke min sjanger er for opplevelsen
Samme her, er samboeren min som liker hard rock og metall. Men de har masse andre artister også som er andre roligere sjangre av rock. Det er uansett gøy :) Liker å ha med meg noe jeg kan sitte på (typ håndkle eller sitteunderlag) slik at vi kan sitte på gressplenen hvis vi bare utforsker litt nye band :) Synes Tons of rock er veldig gøy, men det har blitt veldig mange folk der de siste årene. Syntes det å kjøpe VIP var verdt det i fjor. Var jo gravid da også, men var jo bare like langt som jeg er nå. Det er bare mer sitteplasser som ikke er på gressplenen inne i VIP. Greit hvis man ønsker å trekke seg vekk litt :)

Sniker fra mars :Heartred Kortvarig eksponering for høy lyd som i konsert, festival, kino osv er helt ufarlig for baby! Er langvarig og daglig eksponering ved feks arbeid med maskiner man skal unngå som gravid. Var selv på death metal konsert i uke 22 og vurderer å dra på en i uke 34 hvis jeg er i form til det! :cool:

god tur og kos deg :laughing002 var på formel1 -tur selv rundt uke 22 med forrige. Ungen elsker biler i dag, men det har nok null sammenheng :D

Er det lov å ta med en sekk inn? For hvis det er lov kunne jeg jo kjøpt meg en sekk med stol

Back
Topp