mamat2prinsesser&4prinser
♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Ja, da er vel kanskje ikke overkroppen så lang uansett, når du er kort. Proposjonsmessig, ja - men totalt ikke? Også i tillegg større enn normalen på SF
Har følt mye press på lungene helt fra starten egentlig, for alle organene føk oppover med en gang.
Ja, nei, hønemor er jeg ikke - men unødvendig å brenne seg uansett. Men jeg er også litt der at.. jeg prøver lære dem best mulig, også må de nesten gjøre litt feil selv. Falle fra trærne osv![]()
Neey, er ganske så stutt
Magen er diger etter uke 28
Wææh, er så ubehagelig den der følelsen av lungene er stappet oppi et hjørne og såvidt kan utvide seg

Hvordan er bekkenet ditt denne gangen? Og er du like sliten som forrige gang, eller føles det bedre nå energimessig?
Ja, går lissom en grense for når det er farlig og når det er lærerikt det som evt skjer
Er så viktig at ungene får prøve seg selv, klatre i trær, spikke pinner(med tilsyn seff), lære å klippe med saks. Jeg er bare så redd for at de skal skade seg(sikkert noe med barndommen min å gjøre), krisemaksimerer litt i hodet og ser for meg det verste, men lar jo ungene gjøre det
men jeg prøver virkelig
Og det ser jeg virkelig opp til
Kommet fram til noen navn?
Kroppen er fantastisk, og jeg har trua det alternative også, dog jeg vet mange ikke har det
Så godt at vaksinen er tatt, og vel verdt de pengene for å slippe RS på lillebror
(og ja, jentenavn er SÅ mye lettere enn guttenavn, merket det da vi venter gutt som nr 2