Vil dere vite kjønn?

Daisy’sDuckling

Betatt av forumet
Juliknøttene 2022
Aprilspirene 2024❤️
Augusteplene 2026✨
Nå er det jo en god stund til vi kan med sikkerhet få vite. Men er nysgjerrig på hva dere andre tenker å gjøre? :love017

Jeg hadde et sterkt ønske om å ikke vite kjønn på første i 2022, og det var helt fantastisk spennende! Med andremann i 2024 var mannen bastant at denne gangen skulle vi vite på forhånd:laughing002 Nå prøver jeg å få han på gli å vente til fødsel igjen, men han har selvsagt en annen mening haha.. hvordan skal jeg få viljen min?:smiley-angelic006

Nå er det jo en god stund til vi kan med sikkerhet få vite. Men er nysgjerrig på hva dere andre tenker å gjøre? :love017

Jeg hadde et sterkt ønske om å ikke vite kjønn på første i 2022, og det var helt fantastisk spennende! Med andremann i 2024 var mannen bastant at denne gangen skulle vi vite på forhånd:laughing002 Nå prøver jeg å få han på gli å vente til fødsel igjen, men han har selvsagt en annen mening haha.. hvordan skal jeg få viljen min?:smiley-angelic006
Første fikk vi vige, andre ville jeg ikke vite, men på UL var det to store baller rett i monitor, så både vi og jordmor spruta ut i latter fordi vi nettopp hadde sagt at vi ikke trengte å vite. Også så vi ballene rett i monitor når hun skulle finne han inni der :hilarious: Så han var ikke enig med andre ird. Denne gang vil jeg vite, bare fordi vi har en av hver fra før og jeg gleder meg så mye til å rydde ut og declutter i kjelleren på det vi ikke trenger :hilarious::Heartpink

Vi skal vite kjønn.

Var så nysgjerrig med første, men mistet gutten vår i uke 25.

Så med nr 2 måtte vi vite for at vi skulle prøve/begynne/klare å knytte oss til barnet som skulle komme.

Med nr 3 blir det litt det samme som med nr 2. selvom vi har litt lavere skuldre nå enn med nr 3, så er det fremdeles en risiko at jeg føder for tidlig

Første fikk vi vige, andre ville jeg ikke vite, men på UL var det to store baller rett i monitor, så både vi og jordmor spruta ut i latter fordi vi nettopp hadde sagt at vi ikke trengte å vite. Også så vi ballene rett i monitor når hun skulle finne han inni der :hilarious: Så han var ikke enig med andre ird. Denne gang vil jeg vite, bare fordi vi har en av hver fra før og jeg gleder meg så mye til å rydde ut og declutter i kjelleren på det vi ikke trenger :hilarious::Heartpink
Haha nå måtte jeg le! For en morsom opplevelse da :laughing002 Skjønner godt den trangen for å starte decluttering! Det er nok herlig:love017

Vi skal vite kjønn.

Var så nysgjerrig med første, men mistet gutten vår i uke 25.

Så med nr 2 måtte vi vite for at vi skulle prøve/begynne/klare å knytte oss til barnet som skulle komme.

Med nr 3 blir det litt det samme som med nr 2. selvom vi har litt lavere skuldre nå enn med nr 3, så er det fremdeles en risiko at jeg føder for tidlig
Så grusomt og forståelig.. stor klem til deg:Heartpink

Vi vil vite. Har egentlig ingen preferanser, men alle som vet jeg er gravid ,har sagt det blir jente ! Vet ikke om de har noen gode gjette evner eller ikke. Men veldig spent på hva som er inni magen

Vi skal vite. Er altfor nysgjerrig til å vente :hilarious:
Ikke at det spiller noen rolle, men det er veldig praktisk å vite. Har en av hver, men har selvfølgelig ingenting etter tenåringen. Har tatt vare på alt etter hun på snart 2 år :Heartpink

Jeg heller mot å ikke vite, men vi får se om jeg blir for nysgjerrig likevel! :) Dette blir nr 3 og vi har en av hver fra før, så synes det hadde vært litt gøy å spare den overraskelsen til fødsel!

Vi vil vite! Er alt for nysgjerrige til å la være :hilarious: Og syntes også det hjalp på tilknytningen å vite med første, så håper litt det samme denne gangen, lettere å se for seg et menneske når jeg vet kjønn på en måte:Heartred

Vi vil vite! Er alt for nysgjerrige til å la være :hilarious: Og syntes også det hjalp på tilknytningen å vite med første, så håper litt det samme denne gangen, lettere å se for seg et menneske når jeg vet kjønn på en måte:Heartred
Enig, følte det samme! :Heartred Lettere å se for seg «hvem det er», tenke mer på navn og sånn

Vi vil også vite! Det er vår første, så jeg vil ha mest mulig informasjon så tidlig som mulig sånn generelt :joyful: Så føler man seg liksom nærmere jo mer man vet om den lille i magen, tenker jeg. Tenker også det blir fint å kunne si han eller henne i stedet for «den» eller «bamsemumsen», hehe.

Back
Topp