Stakkar som har brent seg. Best å ha henne hjemme så det ikke blir infisert med noe, nei. Da får du gjort mer når de små er tilbake i barnehagen. Skjønner det er slitsomt å være sliten selv samtidig som de er hjemme. Toåringen min er hjemme med meg, og skal fortsette med det når lillebror kommer også. Er veldig spent på det, men gleder meg mest. Har jo en liten landsby rundt meg, så vet det er hjelp å få om (når) det trengs.Ja, også blir man jo tatt mer på alvor om man må ringe føden f.eks - så det er en fin en! Ikke for det, skal jo være inne mye lengre, men.. tiden går liksom litt enda fortere da.
Her går det greit. Ikke begynt med en drit enda, jeg er sliten og har enda ungene hjemme(siden begynnelsen av november..!!)
Akkurat i det barnehagen åpnet igjen, så ble minstemor superforkjølet og fikk dårlig søvn. Også brant hun seg på hånden - jeg tenkte det kunne få gro litt i fred før hun kom tilbake.
Og hun på fire synes barnehage var drit uten lillesøster, så hun var der kun på tirsdag.
Jeg har et mål om å ferdigstille ting og tang ila januar, da. Passerer 34 uker i slutten av januar, og da.. skjer det noe etter 34 uker, så kommer han jo uansett.
Men den nestingfølelsen er ikke kommet, så må nok belage med på å kjøre på viljestyrke![]()
Kanskje du får tatt fødebagen imens du venter? Jeg har alle lister og slikt fra sist gang. Er glad for det!
Shit, 34 uker denne mnd, det er helt sprøtt egentlig. Føler du nettopp ble gravid. Tiden går veldig fort!
(siden begynnelsen av november..!!)
Det blir veldig spennende for deg snart da! Tror de kan bli til litt hjelp. Min elsker jo å føle seg nyttig og bidra. Man vet jo aldri hvordan det kommer til å bli. Vi har hvertfall tenkt å la han få bli med på alt som går an å bli med på. Sjalusi kan jo oppstå, men tror det er viktig å la de bidra mest mulig for å unnslippe den verste sjalusien. Er spent på hvordan det blir når baby skal sove på dagen og jeg er trøtt
Eldste står fortsatt opp 2-3 ganger om natten, så hjelper fint lite. Håper i det minste de våkner samtidig så kan jeg slipper å være våken heeeeele natta..
Det er sjeldent jeg ser.
Hodet altså, rare tanker som kommer frem innimellom.
Blir spennende og nyttig å høre deres erfaringer når det også kommer en baby, for det er planen her også å fremdeles ha storesøster hjemme når vi forhåpentligvis får en baby etter hvert